כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בייניש: קורב אינו רצוי באולם שלי!

סגן פרקליט מחוז ירושלים עו"ד אורי קורב, שמתח ביקורת נוקבת על שופטי ישראל יוזמן לבירור אצל פרקליט המדינה. על פי דיווחים נשיאת העליון בייניש התבטאה ואמרה כי קורב אינו רצוי באולם המשפט שלה

אילוסטרציה
אילוסטרציה

לאחר שמתח סגן פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אורי קורב, ביקורת נוקבת על מערכת המשפט וטען כי "חלק גדול מהשופטים הם חמורים גדולים המשחקים טטריס בזמן הדיונים". הכריזה מערכת המשפט והגוורדיה הוותיקה מלחמה על ראשו של הפרקליט הירושלמי.

קרוב יוזמן לשיחת בירור אצל פרקליט המדינה, משה לדור על פי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין. בסיומו של הבירור יוחלט על עתידו של הפרקליט המעז.

קרוב שלא חסך את שבטו גם מנשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש ואמר : " ''החלטות כמו של ביניש, שמזכות רוצח... באיזה תרוץ דחוק... הלכה מופרכת שתסכן לכם ולכולנו את הילדים ולא תאפשר להכניס עבריינים לכלא. אנחנו עובדים בשיטה שבעיניי יש בה הרבה רקב וטיפשות''. עורר עליו את חמת זעמה של הנשיאה, שעל פי דיווחים התבטאה ואמרה כי אינה רוצה לראותו באולם המשפט שלה.

קרוב שאמר את הדברים במסגרת הרצאה בפני סטודנטים במכללת שערי משפט שבה הוא מלמד נאלץ להתנצל בפני הנפגעים מאמירותיו.

במכתב ששיגר לפרקליט המדינה כתב קורב: "כואב לי על העוול שגרמו דבריי למערכת שאותה אני משרת זה 15 שנים, על הפגיעה בחבריי הפרקליטים ובך אישית, ובעיקר על הפגיעה במערכת השפיטה.

"אין לי ספק כי חטאתי בסגנון הדברים, ועל כך אני מבקש להביע את התנצלותי". עם זאת, הוסיף סגן פרקליט מחוז ירושלים, כי "הדברים הובנו שלא כשורה, ואינם משקפים את עמדתי כלפי מערכת המשפט".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}