כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כוחות צה"ל פשטו על בית המחבל מצומת תפוח - הבית יהרס

כוחות צה"ל פשטו על ביתו של מוחמד אל ח'טיב , בכפר חלג'אן שממערב לג'נין, עצרו שישה מבני משפחתו, החרימו מחשבים ומסמכים והודיעו לדיירים כי עליהם לפנות את הבית בשל כוונה להורסו

זירת פיגוע. ארכיון
זירת פיגוע. ארכיון

כוחות הביטחון ו צה"ל פשטו על ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בו נרצח בסכין נגד צה"ל איהאב ח'טיב בצומת תפוח אתמול. מדובר צה"ל נמסר כי במסגרת חקירת הפיגוע הגיעו הכוחות אל הבית הנמצא בכפר חירבת אל-חולג'ין, מערבית לג'נין.

ממקורות פלשתינים נמסר כי הצבא עצר שישה אנשים, בהם הרוצח מוחמד אל ח'טיב בן 38 ואחיו עטיף בן 27. כשעוד קודם לכן נעצרו בני משפחה נוספים. בפשיטה הוחרמו גם מספר מחשבים, תמונות ומסמכים ששייכים למחמוד ח'טיב. לדברי המקורות, צה"ל הודיע על כוונתו להרוס את ביתו של ח'טיב.

המפגע, תושב הכפר חלג'אן ממערב לג'נין בשנות ה-20 לחייו, שירת עד לאחרונה כשוטר במשטרת ג'נין, ולאחר מכן עבר לשרת במשטרת רמאללה. מניעיו לפיגוע אינם ברורים, כשעל פי דיווחים, הוא נשמע אומר לאחרונה כי" הוא קץ בחייו".

בתוך כך גינה ראש הממשלה הפלסטיני, סלאם פיאד, את פיגוע הדקירה, והבהיר כי הרשות תפעל לסיכול אירועים דומים. "הרשות הפלסטינית תמשיך בביצוע כל הצעדים הדרושים למנוע הישנות אירוע מסוג זה, שהוא מנוגד לאינטרס הלאומי הפלסטיני ולמאמציה של הרשות למלא אחר ההתחייבויות שלקחה על עצמה", נמסר בהודעה שפרסמה לשכתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}