כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המערכות קרסו, הרב איבד את ההכרה

ח"כ לשעבר, הרב יוסף עזרן, הוטס אתמול לפריז על מנת לעבור ניתוח להשתלת כבד • אלא שדווקא בפריז התדרדר מצבו, המערכות קרסו, והרב איבד את ההכרה • ברגעים אלו הוא מובהל לניתוח חירום

הרב יוסף עזרן. המצב קשה
הרב יוסף עזרן. המצב קשה

רבה של ראשון לציון וחבר הכנסת לשעבר, הרב יוסף עזרן, הוטס אתמול (א') בבהילות לבית חולים בצרפת. שם הרופאים מנסים לייצב את מצבו עם בדיקת תורמים פוטנציאליים להחלפת הכבד בגופו.

הטסת הרב עזרן, שהיה מאושפז בבית החולים הדסה בירושלים, התבצעה בסיומה של דראמה מורטת עצבים. זאת לאחר שרופאים מצרפת הודיעו שיש להם תורמים פוטנציאליים להחלפת הכבד בגופו של הרב עזרן. למרות זאת, סירב בית החולים לאפשר את הטסתו, לאור מצבו הקשה של הרב עזרן.

מי שסייע בקבלת האישור המיוחל, היה לא אחר מאשר אריה דרעי, ידידו משכבר הימים של הרב עזרן. התברר שדרעי מכיר באופן אישי את רופאו של כבוד הרב.

לפני מספר שבועות, הובהל הח"כ לשעבר מטעם ש"ס ובהווה רבה של ראשון-לציון, הרב יוסף עזרן, אל בית החולים הדסה עין כרם, לצורך עריכת ניתוח בכבד.

לאחר הניתוח חל שיפור ראשוני במצבו, אולם לאחר מכן חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של הרב יוסף עזרן, והוא נותר מאושפז במחלקת טיפול נמרץ.

אתמול, הוחלט כאמור על הטסתו לצרפת, בניסיון להשתיל לו כבד.

אלא ש-24 שעות לאחר שהגיע לצרפת, מתקבל הדיווח מבית החולים הפריזאי, כי חל דרדור במצבו של הרב. מערכות גופו קרסו, והוא אף איבד את הכרתו. בשעות אלו, הוא מוכנס לניתוח בהול, על מנת לייצב את מצבו.

בני משפחתו מבקשים להעתיר בתפילה על: רבי יוסף [חכם] בן גרציה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל - אמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}