כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ב"ב: בן 5 נפל על רכבו של ראש העיר ונפצע

ברחוב רמב"ם בבני-ברק נפל ילד בן 5 מחלון ביתו שבקומה הרביעית, היישר על רכבו של ראש העיר, יעקב אשר • "העובדה שהוא נפל על מכסה המנוע הצילה את חייו" • מצבו כעת: קל עד בינוני

ב"ב: בן 5 נפל על רכבו של ראש העיר ונפצע

ברחוב רמב"ם בבני-ברק נפל ילד בן 5 מחלון ביתו שבקומה הרביעית, היישר על רכבו של ראש העיר, יעקב אשר. הילד פונה במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר.

מתנדב הצלה גוש דן, אפי דודיאן, מספר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "קיבלתי את הקריאה כשהייתי ברחוב אבן גבירול. עוד שני מתנדבים היו בקצהו של רחוב רמב"ם, כך שתוך זמן קצר מאוד הגענו שלושה חובשים אל הילד. ראינו הילד על רכבו של ראש העיר, שגר באותו רחוב, כשהוא בוכה וצועק: 'אבא, אמא'... הענקנו לילד טיפול ראשוני, כשהילד סובל ממכה בראש, ופגיעות בגפיים, ידים, ופנים".

אפי ממשיך לתאר: "זה פשוט נס! הילד נפל מחלון ביתו בקומה הרביעית. העובדה שהוא נפל על מכסה המנוע הצילה את חייו. אני לא רוצה לתאר לעצמי מה היה קורה אם היה נופל על הארץ. העובדה שנפל על מכסה המנוע ריככה את עוצמת המכה. מבית החולים 'שיבא' התקשרו לעדכן אותי כי בבדיקת ה-CT שנערכה לילד הפצוע, לא אותרו פגיעות ראש, ומצבו של הילד מוגדר כעת קל עד בינוני".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הילד הושאר בביתו עם השגחה של נערה בת 14. הנערה נכנסה אל חדרו והבחינה כי הילד נפל מחלון הקומה הרביעית, על הרכב שחנה במקום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}