כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הכירו את מועמד ג' לכנסת: צבי ביאלסטוצקי

האם המאבק של ביאלסטוצקי יתנהל מהכנסת? יכול להיות • ברשימת 'יהדות התורה' לכנסת ממוקם צבי ביאלסטוצקי, הקבלן שעומד בעין הסערה, במקום טוב באמצע • לא מאמינים? המסמך המלא בפנים

צבי ביאלסטוצקי. בקרוב במליאה?
צבי ביאלסטוצקי. בקרוב במליאה?

האם העלון 'שומרי אמת' שיצא לאור על-ידי אנשיו של הקבלן צבי ביאלסטוצקי, יחולק באמצעות דיוור ישיר ממשרדי הדואר שבכנסת ישראל? אם התרחיש המוצג נראה לכם הזוי, מוטב שתעיפו מבט על רשימת המועמדים של 'יהדות התורה' לכנסת האחרונה.

ברשימה, המונה 120 חברים, ממוקם במקום טוב באמצע הקבלן צבי ביאלסטוצקי. ביאלסטוצקי, שעומד בימים אלו בעין הסערה, לאחר שתבע את בכירי דייני בני-ברק לבית המשפט, בעקבות פסק דין שלא מצא חן בעיניו, זכה לכתבות חריפות ביומונים המפלגתיים (יתד והמבשר), שגינו את מהלכיו. התמונות בהם נראו הדיינים עומדים בבדיקות הביטחוניות בבית המשפט, עוררו סערה, ולא הוציאו את הקבלן במיטבו, וזאת מבלי להיכנס לגופו של עניין.

אך היה עיתון אחד שלא התייחס כלל לכל הפרשה: עיתון 'המודיע'. עיתון הבית של אגודת ישראל גזר על עצמו שתיקה בפרשייה המסעירה, והעניק בכך גיבוי שקט למהלכיו של ביאלסטוצקי.

ממידע שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי הסיעה המרכזית רואה בצבי ביאלסטוצקי אחד משלוחי דרבנן, ומיקמה אותו במרכז רשימת 'יהדות התורה' לכנסת.

בין זעליג אורלנסקי (סגן ראש עיריית אלעד) ליעקב ולנשטיין (סגן ראש עיריית מודיעין עילית), ממוקם לו צבי ביאליסטוצקי בשלווה ובנחת.

מי יודע. אולי ללא המריבות בין הפלגים בסיעה, היינו רואים את ביאלסטוצקי נואם מעל בימת הכנסת על העוולות שנעשו לו?

ובמחשבה שניה, אולי היום הזה עוד יגיע, הרי ביאלסטוצקי רק בתחילת דרכו הפוליטית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}