כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

סערת ביאליסטוצקי: אדמו"רים הצטרפו לכרוז

סערת ביאליסטוצקי מסרבת להיעלם, ולא רק בגלל הפשקוויל-עיתון שהפיצו אנשיו • האדמו"רים מסדיגורא וצאנז הצטרפו לכרוז המוקיע את האיש ואת מעשהו, והוסיפו שורות מחאה בכתב יד • המסמך המלא

סערת ביאליסטוצקי: אדמו"רים הצטרפו לכרוז
יצחק לב ארי מהיר חימה

שמו של הקבלן שהסעיר את הציבור החרדי כולו, כאשר גרר את חשובי הדיינים בבני ברק לספסלי הדיונים בבית המשפט והעמיד אותם לדין - מסרב לרדת מהכותרות.

בשבוע שעבר הדפיסו אנשיו של צבי ביאליסטוצקי פשקוויל בשם 'שומרי אמת', שהוגש בצורת עיתון, והיה מבוסס על כתבות ואשכולות באתר 'בחדרי חרדים' ובפורומים שמתחתיו. בעיתון הוצגו תגובות על הנאמר, ונעשה שימוש בשמות של כותבים בפורומים.

במקביל, ניצל עורך ה'עיתון' את ה'במה', בכדי להוסיף ולתקוף את הרבנים שצבי ביאליסטוצקי נמצא עימם בעימות. לצד זאת, הציג שם גיבור הסערה את גרסתו לאירועים האחרונים, שטלטלו את הציבור החרדי מצד לצד. בראיון המכור, מטיל המרואיין את האשמה על הרבנים ואנשיהם, וטוען כי הוא לא יזם את הגעת הרבנים לבית המשפט.

אבל דומה שהמילה האחרונה בסאגה העכורה והמתוקשרת הזאת, עוד לא נאמרה, ולא רק מהצד של הקבלן, שתמיד ידע להפתיע במהלכיו: לאחרונה הצטרפו שני אדמו"רים חשובים על הכרוז המוקיע את הצעד שעשה האיש.

האדמו"רים מצאנז ומסדיגורא, הצטרפו אל שורת הרבנים שחתמו על כרוז המחאה, שבו כתבו הרבנים: "הננו מביעים צערינו הגדול ומוחים בכל תוקף על הפגיעה בכבוד הרבנים ובתי הדינים בישראל, על ידי צבי ביאליסטוצקי ואליעזר פרידמן, שהרימו יד בה' ובתורתו, ועושים נגד דינים המפורסמים בשו"ע חו"מ.

"ומעשים חמורים אלו יכולים להביא ח"ו להריסת הדת ויסוד קיום בתי הדינים בישראל".

אל המכתב שפורסם זה מכבר, הצטרפו, כאמור, האדמו"רים מסדיגורא ומצאנז, והוסיפו שורות מחאה משלהם, בכתב יד. בדבריהם מוקיעים האדמו"רים את המעשה הנואל.

מתי ואיך תסתיים הסערה המבישה הזאת? בינתיים, במלחמה הזאת איש לא מתכוון להפסיד. לא ביאליסטוצקי, המבקש שהדיינים ייצאו חייבים בדין, ולא הדיינים, הנלחמים על כבוד בתי הדין מול מי שמנסה לקעקע את סמכותם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}