כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בקרוב: חנוכת הבית והכנסת ס"ת בישיבת חברון

הכנות אחרונות למעמד הגדול של חנוכת בית המדרש 'חניכי ישיבת חברון' וקריית הישיבה ב'גבעת זאב החדשה'. המעמד ייערך בחודש אדר במעמד ראשי הישיבה

בקרוב: חנוכת הבית והכנסת ס"ת בישיבת חברון

התרגשות רבה בקרב תלמידי ישיבת 'חברון' לדורותיה, לקראת המעמד הגדול של הכנסת ספר תורה, חנוכת בית המדרש 'חניכי ישיבת חברון' וקריית הישיבה ב'גבעת זאב החדשה', שייערך אי"ה בחודש אדר הבעל"ט עם אכלוס קריית הישיבה ו'גבעת זאב החדשה' כולה. וועדה מיוחדת שוקדת בימים אלו על ההכנות הסופיות לקראת המעמד הגדול שייערך במעמד מרנן ראשי הישיבה ורבניה שליט"א, ויציין את הגשמת החזון הגדול להקים קריה של תורה מתוך רחבות הדעת.

כזכור, בכנס הבוגרים ההיסטורי שנערך בשנה שעברה במעמד מרנן ורבנן שליט"א, הכריזו ראשי הישיבה שליט"א על ייסוד הקריה לבוגרי הישיבה לדורותיה, שתשמר את רוח הישיבה הק' וחזונם הגדול של מייסדיה מרנן הסבא מסלבודקה וראש הישיבה הגרמ"מ אפשטיין זצוק"ל. כצפוי עוררה ההכרזה הדים רבים וזכתה להתעניינות וביקוש חסר תקדים מצד מאות משפחות בני תורה שנרשמו לפרויקט וכעת לאחר חודשי בנייה אינטנסיביים ומהירים משתכנות עשרות המשפחות הראשונות בדירתן החדשה והמרווחת בקרית הישיבה הבנויה לתלפיות, המצטרפת לשרשרת הקריות של הקהילות השונות בעיר, מה שהפך את 'גבעת זאב החדשה' לעיר של תורה המצטיינת באיכות חיים מיוחדת, שלווה ורחבות הדעת.

בימים האחרונים הושלמה בנייתו של בית המדרש רחב הידיים, שיעתיק את מנהגי הישיבה הק' ויהווה פינת יקרת לתורה ויראה. יצוין כי בצעד מיוחד החליטה הנהלת הישבה להכניס ספר תורה מהודר לבית המדרש, ולהעביר את עמוד התפילה והבימה ששימשו בהיכל הישיבה הישן לבית המדרש החדש שבקריית הישיבה ב'גבעת זאב החדשה'. המעמד הגדול של חנוכת בית המדרש והכנסת ספר תורה, מעורר ציפייה רבה בקרב בוגרי הישיבה לדורותיה הרואים בחנוכת הקריה חוליה נאמנה בהתרחבות קריית הישיבה ומוסדותיה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}