כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ההסכם כובד, הגופה הוחזרה והמהומות שקטו

גופת הנפטרת ממאה שערים הוחזרה, לאחר הסדר שהושג עם המשטרה, לפיו לא תבוצע נתיחה • מוקדם יותר נחטפה, תחת אפם של השוטרים, גופת אשה בת 25 שנמצאה ללא רוח חיים • תמונות מהזירה

השוטרים מתכוננים לפריצת ביהכ"נ סאטמר. צילום: פיני רוזן
השוטרים מתכוננים לפריצת ביהכ"נ סאטמר. צילום: פיני רוזן

סערת הגופה בירושלים: לאחר שגופת הנפטרת נחטפה, התנהל, במקביל למרדף המשטרתי, משא ומתן בין נציגי הקנאים למשטרת מחוז ירושלים, שבסופו הוחזרה הגופה. לאחר שהוחזרה, נלקחה הגופה לבדיקה חיצונית בלבד, בבית השוטר, ברחוב פארן בירושלים.

לאחר הידברות שנערכה בין נציגי הקנאים בירושלים לבכירי המשטרה, סוכם כי החוטפים יעבירו את הגופה למשטרה. בתמורה התחייבה המשטרה שלא לבצע נתיחה בגופה. העסקנים בנציון אוירינג ושמואל יעקובוביץ הלכו למקום המסתור בו הוטמנה הגופה, על מנת להעבירה למשטרה.

סערה של ממש התחוללה בשעה האחרונה ברחוב רבינו גרשום בירושלים, סמוך לשכונת מאה שערים. אשה כבת 25 נמצאה בתוך דירה ישנה כשהיא ללא רוח חיים.

לאחר שאותרה הגופה, חשו אמבולנסים וכוחות משטרה לזירה, בכדי לחקור את נסיבות המוות המסתורי.

שעה קלה קודם לכן התקבל דיווח במוקד מד"א על מחוסרת הכרה כבת 25. פרמדיקים שהגיעו למקום, הבינו כי הצעירה נפטרה.

2 שוטרים השגיחו על הדירה, כאשר הכוחות בפנים עשו את מלאכתם. תוך כדי כך, נכנסו מספר קנאים ממאה שערים, וחטפו את הגופה, תחת אפה של המשטרה.

במהלך מתואם ומקביל, צרו עשרות קנאים על פתח הדירה מייד לאחר החטיפה, וחסמו את דרכם של השוטרים, בכדי שאלו לא יוכלו לצאת ולדלוק אחר חוטפי הגופה.

כוחות ענק של משטרה ויס"מ ניהלו מרדף אחר החוטפים, במטרה לאתר את הגופה ולהמשיך בהליכי הזיהוי הפלילי. מאמצי החיפוש לא הוכתרו בהצלחה.

במקביל, נערכו עימותים בין כוחות המשטרה, למפגינים המנסים להפריע למאמצי החיפושים.

במהלך המרדף, נראתה כוננות פריצה לבית הכנסת 'אוהל רחל' של חסידי סאטמר ברחוב יואל הסמוך, בשל חשד שהתעורר, כי הגופה הוסתרה בבית הכנסת.

על פי עדי ראייה, הגופה נחטפה בתוך עגלת קניות, והוברחה באמצעות רכב מדגם יונדאי H1, שאחריו ניהלה המשטרה את המרדף.

ראשי ה'סיקרקים' סבבו בין המתקהלים בזירה, וקראו להפסיק את המהומות, עקב ההסדר שהושג עם המשטרה.

הנפטרת היא צעירה חרדית ממוצא צרפתי, שעברה לפני כשבועיים ניתוח ראש, וסבלה מכאבים עזים. על פי הערכה, כאביה העזים הביאו אותה לקחת כדורי הרגעה בכמות מוגברת, וכתוצאה מכך אירע מה שאירע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}