כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אחד פרסם, כולם העתיקו

לפני 3 חודשים פורסם: הדובר החדש של משרד הפנים - אמוץ שפירא מ'קול ישראל' • אם הכתבים היו פונים אליו לתגובה, הם היו לומדים: הוא זכה במכרז, אך לא רץ למשרה • שפירא: למדתי שיעור מאכזב בתקשורת

אז מי ידברר אותו בסוף? אלי ישי. צלום: פלאש90
אז מי ידברר אותו בסוף? אלי ישי. צלום: פלאש90

בימים אלו נכנסה אפרת אורבך, מי ששימשה עד כה כדוברת בתי הדין הרבניים, ובעברה שימשה כדוברת המשרד לעניייני דתות, לנעלי תפקיד דוברת משרד הפנים. אלא שבעלי זיכרון טוב ידעו לספר כי רק לפני למעלה משלושה חודשים פרסמו מספר כלי תקשורת ידיעה על מינויו של אמוץ שפירא, כתב קול ישראל - נכדם של הרב שלמה זלמן מן-ההר ושל האדמו"ר רבי אלימלך שפירא מפיאסצ'נה-גרודז'יסק - לתפקיד.

אז מה קרה מאז?

שרלי שטרית, כתב אתר 'אייס', מגולל את הסיפור שלא היה: אמוץ שפירא מעולם לא מונה לתפקיד דובר משרד הפנים, משיחה שקיים עימו 'אייס' מתברר כי אף לא אחד מן העיתונאים שפירסמו את הידיעה, לא פנה אליו אז לקבלת תגובה על מינויו.

שפירא אמנם זכה במכרז שקיים המשרד, והוא אמור היה להחליף את הדוברת הוותיקה סבין חדד, אולם מאחורי מינויו הלא-ממומש ניצב דיון על שכרו ותנאיו כדובר – כשבמקביל פעלו בכירים ברשות השידור להשאירו אצלם.

עד לפני שנה, שהה שפירא בחו"ל תקופה ארוכה, בחופשה ללא תשלום. כששב, לא היה ברור לו עתידו, ולפיכך הגיש את מועמדותו למשרת הדובר של משרד הפנים. בינתיים שב לעבוד בקול ישראל ואף הצטרף לעורכי היומנים, אך לאחר שזכה במכרז התלבט אם לוותר על תפקידו הנוכחי אף שהוצע לו שכר גבוה יותר כדובר.

לפני מספר ימים, כשלושה חודשים מאז זכה, הגיעו הדיונים למבוי סתום, ואמוץ העדיף את קול ישראל. לפיכך, מונתה לתפקיד זו שהגיעה למקום השני במכרז - אפרת אורבך.

אמוץ שפירא ל'אייס': "למדתי שיעור מאוד מעניין ולא מוצלח בתקשורת, שקצת איכזב אותי. כלי תקשורת אחד פרסם, רבים אחרים העתיקו ממנו, ובעצם אף אחד לא פנה אליי לוודא את הידיעה. שני התפקידים חשובים, אבל בסופו של דבר החשיבות שראיתי ברדיו לעומת משרד הפנים היתה שיקול מכריע".

קישורים:
מקור: אייס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}