כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

עו"ד קורב ייאלץ לצאת לחופשה

חופש הביטוי? לא כנגד שופטים. לאחר שיחת בירור מול פרקליט המדינה נאלץ עורך הדין אורי קורב, שביקר קשות בשבוע שעבר את מערכת המשפט בישראל ואת העומדים בראשה, להודיע על יציאתו לחופשה

עו"ד קורב ייאלץ לצאת לחופשה

כנראה שחופש הביטוי הוא משהו שלא שמעו עליו במשרד המשפטים בירושלים. וכשמדובר בפגיעה בגוורדיית המשפט אבוי למי שיפתח את פיו נגדה. הפרקליט הסורר עוה"ד אורי קורב, סגן פרקליט מחוז ירושלים, אשר השתלח בבכירי מערכת המשפט הישראלית, ייצא לחופשה קצרה. זאת לאחר פגישה עם פרקליט המדינה משה לדור. כך נמסר ממשרד המשפטים.
"בעקבות הפרסומים מהימים האחרונים והגם שמופיעים בהם תכנים מסולפים רבים המכוונים נגדי, אני מבקש בשלב זה לצאת לחופשה קצרה", כותב קורב בהודעה שהעביר ללדור. "כבר ביטאתי גם בפניך וגם בכלי התקשורת צער כן ועמוק על הפגיעה שהסבתי כתוצאה משימוש בסגנון שלא היה לו מקום. בכוונתי למצוא את הדרך להעביר את הדברים כבר בימים הקרובים ולעשות כמיטב יכולתי כדי לתקן את הרושם הקשה שהתקבל".

עו"ד קורב, מתח ביקורת נוקבת על מערכת המשפט וטען כי "חלק גדול מהשופטים הם חמורים גדולים המשחקים טטריס בזמן הדיונים". בעקבות אמירות אלו הכריזה מערכת המשפט והגוורדיה הוותיקה מלחמה על ראשו של הפרקליט הירושלמי.



קורב לא חסך את שבטו גם מנשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש ואמר : " ''החלטות כמו של ביניש, שמזכות רוצח... באיזה תרוץ דחוק... הלכה מופרכת שתסכן לכם ולכולנו את הילדים ולא תאפשר להכניס עבריינים לכלא. אנחנו עובדים בשיטה שבעיניי יש בה הרבה רקב וטיפשות''. זו מצידה לא נשארה חייבת וצוטטה כמי שהתבטאה ואמרה כי אינה רוצה לראות את קורב באולם המשפט שלה.

להודעתו של קורב על החופשה, ישנן השלכות על התנהלות המשפט נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. קורב משמש כתובע במשפט, לצד פרקליט מחוז ירושלים ופרקליט המדינה, משה לדור. מאחר שהוא הפרקליט שהיה אמור לנהל את התיק בבית המשפט, ייתכן כי בעקבות הודעתו תצטרך פרקליטות מחוז ירושלים לבקש דחייה במשפט, ששלב העדויות בו אמור להתחיל בשבוע הבא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}