כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

'יתד' מכחיש את הכחשת 'המודיע'

'בחדרי חרדים' פרסם תמונות מביקור ראשי 'שפע שוק' בבית הגר"ח קנייבסקי, שם קיבלו ברכה חמה •המודיע ביום ו': הגר"ח לא בירך. הם נכנסו בשקר • 'יתד': הביקור היה בידיעת הגר"ח • וגם: האם יש הקלטה?

קלרמן ואיצקוביץ' בבית הגר"ח. היה או לא היה?
קלרמן ואיצקוביץ' בבית הגר"ח. היה או לא היה?

אז אנשי 'שפע שוק' קיבלו ברכה או לא קיבלו ברכה מהגר"ח קנייבסקי? אם השאלה הזו נראית לכם קטנונית ואיזטורית, כנראה שלא ביליתם את מוצאי שבת האחרון ברחוב רשב"ם בבני-ברק.

שפע שוק רוצים חיים • אלבום תמונות/a>

לפני כשבוע פרסם אתר 'בחדרי חרדים' תמונות, בהן נראו אנשי המנהלה של רשת 'שפע שוק', בראשות המנכ"ל ישראל קלרמן, בבית הגר"ח קנייבסקי. אל הביקור התלווה מנכ"ל משרד הפרסום המפרסם את הרשת - 'תוצאות אפקטיביות' - שייע איצקוביץ'.

במהלך הביקור, התעניין הגר"ח אצל ישראל קלרמן, בתפקידו של כל אחד מאנשי המשלחת, ובירך כל אחד מאנשי השיווק והמנהלה. התמונות, בליווי המלל שליווה את הפגישה פורסמו באתר - והצליחו לחולל מהומה גדולה.

אנשי חסידות גור, המלווים את המערכה נגד הרשת, ראו את התמונות ושפשפו את עיניהם בתדהמה. "איך יכול להיות שאנשי הרשת זוכים להיכנס ולהתברך אצל הגר"ח, בעוד המאבק על הרשת טרם הוסר באופן רשמי?", שאלו את עצמם.

וכרגיל, התשובות לשאלות מעין אלו ניתנות על-ידי השואלים.

"אם המאבק טרם הוכרע באופן רשמי, לא יכול להיות שהגר"ח הכניס אותם", אמרו לעצמם הגוראים תוך סיבוב האצבע הפולנית. ואם כך, הרי שוודאי שהם עלו בעורמה לביתו של הגר"ח, וגנבו את ברכתו, סיימו את הפלפול בחיוך רחב.

מה שתרם להגברת הזעם, היו מודעות שפוזרו ברחבי הארץ נגד רשת 'יש', והעומד בראש שלום פישר. המודעות הסבירו כי גם הבעלים של רשת 'יש' מחלל שבת בעקיפין. פישר, המקורב לחסידות גור, דיבר עם מי שצריך, וזכה לכתבה מפרגנת ב'המודיע', תוך שהוא מפנה אצבע מאשימה כלפי רשת 'שפע שוק', העומדת כביכול מאחורי הפרסומים.

יותר מזה כבר לא היה צריך, הזעם נגד 'שפע שוק', תועל לכיוון פרסום בעיתון המודיע, לפיו הביקור שנערך בבית הגר"ח קנייבסקי הוצא בשקר, ואין בינו לבין המציאות ולו דבר. לא תמיכה ולא ברכה. הכל שקר וכזב.

אלא שמתברר שיש אנשים בצד השני שיודעים לעשות את העבודה לא פחות. הללו הלכו אל אנשי ביתו של הגר"ח קנייבסקי, והתלוננו על העוול שנגרם להם. הגענו בתיאום, הם אמרו, איך ניתן לעשות לנו כזה דבר.

ואכן, אנשי הבית החליטו שלא לשתוק, ופנו ל'יתד נאמן' ו'המבשר', על מנת שיפרסמו הכחשה למתפרסם ב'המודיע'.

פרסום ההכחשה יביא באופן רשמי להכרה באנשי שפע שוק. אם עד עכשיו לא ידענו אם הביקור היה 'גלאט' או שאנשי 'שפע' הגיעו בעורמה, תבוא ההכחשה על ההכחשה, ותוציא אותם כשידם על העליונה.

האם אנשי המרכזית סיימו כאן את המערכה? לדברי גורם בוועדה למען השבת, יש בידיהם הקלטה המתעדת את ביקור אנשי הוועדה בביתו של הגר"ח, שם אמר להם שלא בירך אף אחד מאנשי שפע שוק. את ההקלטה הם מתכוננים להעלות באמצעות קווי הטלפון, למען ישמעו העם ויראו עם מי הצדק.

מעניין איפה זה יסתיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}