כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הגמלאים לברקת: נשלב ידיים נגד החרדים

הלך הזרזיר לעורב? יו"ר הגמלאים שיגר מכתב לר"ע ירושלים - ומציע שותפות במאבק נגד ההתחרדות: "האמצעים של הסתדרות עומדים לרשותך" • קרויזר: "לא קיבלנו את המכתב" • המכתב: בפנים • חשיפה

ניר ברקת. צילום: אלי שקד
ניר ברקת. צילום: אלי שקד



מה הביא את הסתדרות הגמלאים לראות בראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שותף לפעילות נגד החרדים בעיר? שאלות רבות - ותשובות אין.

את העובדה שיש בירושלים מי שהחרדים בעיר הם לצנינים בעיניו - כולם יודעים. השנאה לחרדים היא עובדה מוכרת, ואין בה כל חדש. במיוחד אמורים הדברים בירושלים, בה מגיע קו העימות לשיאים חדשים.

לא כל שונאי החרדים הם אזרחים רגילים. יש מהם מי שמחזיק בתפקידי מפתח, ויש מי שממוקם בצמרת הפוליטית והמשפטית של העירייה.

אלא שהכשלון החרוץ בדחיקת רגלי החרדים, והעובדה שהפעילויות נגד התחרדות הבירה נכשלו כישלון חרוץ - הביאו את הגורמים האנטי-חרדיים השונים, שעד עתה פעלו כל אחד בנפרד, להחליט על הטיית שכם אחד, ועל שיתוף פעולה.

מי שהעלו על נס את שיתוף הפעולה הרחב במאבק נגד החרדים, הם ראשי הסתדרות הגימלאים.

ומי השותף הטבעי של הגמלאים, מבחינתם? לא אחר מאשר ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שמצא עצמו, מאז נכנס לתפקידו, פותח עוד ועוד חזיתות מול החרדים.

במכתב רשמי ששיגר יו"ר הסתדרות הגמלאים, גדעון בן ישראל, לשעבר ח"כ מטעם מפלגת העבודה, ללשכת ראש עיריית ירושלים, הוא מציע לברקת שותפות במאבק נגד התחרדות העיר. במכתב, ששוגר לקראת פגישה שהשניים אמורים לקיים, מבקש בן-ישראל להצטרף כשותף "במאבק נגד התחרדות העיר, תוך ניצול אמצעים אירגוניים העומדים לרשות הסתדרות הגימלאים בעיריית ירושלים", כלשון המכתב.

הנושא אמור לעמוד במוקד הפגישה אותה יקיים בן-ישראל עם ברקת בימים הקרובים. המכתב המתפרסם כאן, הוא נייר עמדה, כקדימון לפגישה שתיערך בין השניים.

בשיחה עם יועצו החרדי של ברקת, אברימי קרויזר, מנסה היועץ להנמיך את הלהבות, וטוען כי המכתב, שהגיע לידי אתר 'בחדרי חרדים' ו'הכל בקול', לא הגיע ללשכת ראש העיר.

כנראה שהסערה הבאה כבר בפתח.






להאזנה, חייגו ל'הכל בקול' - קו המידע הפופלארי: 052-999-66-00

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}