כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

איך הגיעה גב' רביץ לכותרות באיטליה?

בביקור ברלסקוני בישראל, פגש סילביו את הרל"ש של יו"ר הכנסת - רבקה רביץ • הוא נדהם לגלות שהאשה בת ה-30, אם ל-9, מנהלת את הפרלמנט, והעיתונות פרסמה זאת בהבלטה • וגם: העניבה ולחיצת היד

סילביו ברלסקוני, נדהם מהתופעה. צילום: פלאש 90
סילביו ברלסקוני, נדהם מהתופעה. צילום: פלאש 90

ביקורו בישראל של סילביו ברלסקוני, ראש ממשלת איטליה, עורר גל התרגשות שלא נראה בארץ מזה שנים. ברלסקוני, שהסתבך לא אחת עם פרשיות של טוהר המידות, וזוכה במדינתו לקיתונות של ביבין, התקבל דווקא בארץ בחום ובאהדה, אותה היה שמח לקבל בארצו שלו.

ברלסקוני, גדל המידות, התברר כבעל חוש הומור לא קטן. בפגישות המסורתיות הנערכות בין קברניטי המדינה, שפע סילביו הלצות למכביר, והפך לכוכב של ממש בשלושת ימי ביקורו.

עיתוני סוף השבוע באיטליה מלאו בדיווחי צבע על הביקור בישראל, כשברלסקוני עצמו מתראיין בנדיבות לכלי התקשורת, ומספר על החוויות הרבות שצבר במהלך ביקורו בארץ הקודש.

אחת מן החוויות להן הקדיש סילביו מקום רב בדיווחים, היה המפגש עם ראש לשכתו של יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, הלא היא גב' רבקה רביץ. רביץ היא כלתו של ח"כ הרב אברהם רביץ ז"ל, ורעייתו של ר' יצחק רביץ – המשמש כיו"ר סניף 'דגל התורה' בביתר עילית.

ברלסקוני שהגיע לנאום בכנסת, הוזמן קודם שנכנס למליאה, ללשכתו של יו"ר הכנסת. כללי הטקס מחייבים היכרות בין הנשיא האורח לאנשי לשכתו של היו"ר המארח. ריבלין הציג את ראש לשכתו רבקה רביץ, תוך שהוא מספר לברלסקוני כי האשה המנהלת את לשכתו היא בת 30, ויש לה כבר תשעה ילדים.

ברלסקוני ההמום ממספר הילדים שיש לאשה הצעירה, הושיט את ידו, בכדי ללחוץ את ידה. אך רבקה סירבה בנימוס. יא הסבירה לו כי היא נמנית על חוגי החרדים, שם לא נהוג ללחוץ ידיים לגברים.

בנקודה הזו איבד ברלסקוני את עשתונותיו, וניסה לברר את התופעה בה הוא נתקל לראשונה בחייו. רביץ, שמגיעה ממשפחה האמונה על קירוב והסברה, הרצתה בפניו במשך דקות ארוכות על החוג ממנו היא באה, ועל כך שכמותה יש עוד רבות המנהלות קריירה, לצד גידול משפחה ברוכת ילדים.

ברלסקוני הביע את התפעלותו. "איך יכול להיות שהאשה המנהלת את הפרלמנט מגדלת משפחה בת תשעה נפשות?", שאל את מקורביו, ועם פליאה זו הוא נכנס לאולם המליאה, שם נשא נאום ידידותי לישראל, בו הביע את תמיכתו ואת מחויבותו לידידות האמיצה בין שתי המדינות.

כשחזר לאיטליה, סיפר ברלסקוני את הקורות אותו במדינת היהודים, והעניק דגש רב לסיפור עם האשה המנהלת את הפרלמנט, בת ה-30, לה יש כבר 9 ילדים, תוך שהיא מקפידה על עקרונות הדת, ולא סוטה מהם כמלא הנימה.

וכך, בעיתוני סוף השבוע האיטלקיים, מקדשת אשה אחת מביתר עילית שם שמיים, בזכות עמידה על עקרונות, וייצוג גאה של הציבור ממנו היא באה.

גם הבעל ר' יצחק לא יצא נפסד מהאירוע. ברלסקוני, שרצה להביע את הערכתו לגב' רביץ, ביקש מאנשי פמלייתו למצוא לה מתנה. לאחר חיפושים קדחתניים, מצאו אנשי המשלחת עניבה יוקרתית השייכת לברסלקוני עצמו. סילביו הגיש את העניבה לרביץ, וביקש שתמסור את העניבה בשמו - לבעלה, הנמצא בהרי יהודה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}