כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מנחם פרוש: "אגודה תצטרף להסתדרות"

מנחם פרוש הפתיע את נציג ש"ס בהסתדרות הציונית, יגאל ביבי, ואמר לו: "תבהיר שאין לכם קשר לציונות, וגם אגו"י תצטרף • בראיון מיוחד מספר פרוש: "אגו"י לקחה במשך 20 שנה כסף מההסתדרות הציונית"

מנחם פרוש: "אגודה תצטרף להסתדרות"

אירוע מיוחד התקיים אתמול (ב') במשכן הכנסת, לכבוד יום הולדתה ה-61. יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, זימן למסיבה שנערכה לכבוד יום ההולדת, רבים מחברי הכנסת בעבר, לאולם שאגאל, שם ישבו הח"כים הנוכחיים והלשעברים, וסעדו יחדיו ארוחת צהריים.

בין המשתתפים, שחברו לאותו השולחן, היו ח"כ לשעבר מטעם אגודת ישראל, הרב מנחם פרוש, כשלצידו מתיישב חבר הכנסת לשעבר מטעם המפד"ל יגאל ביבי. השניים שהתרפקו על חוויות נוסטלגיות, שוחחו מטבע הדברים גם על עניני השעה.

הנושא המרכזי שעלה לשולחן החגיגי, היה הצטרפותה של סיעת ש"ס להסתדרות הציונית. ביבי שנבחר על ידי סיעת ש"ס לייצג אותה בהסתדרות הציונית, ניסה לקבל סקירה היסטורית על היחסים בין החרדים להסתדרות, מותיק נציגי היהדות החרדית, מנחם פרוש.

במהלך השיחה אמר מנחם פרוש לביבי: "תוציאו הודעה שאין לכם קשר לאידיאולוגיה הציונית, וברבות הימים, גם אגודת ישראל תוכל להיכנס להסתדרות". ביב מצידו השיב לו: "תוך חצי שנה תהיה מסגרת חדשה, ואגודת ישראל תוכל להצטרף".

בראיון שהעניק פרוש סיפר מנחם פרוש על הכסף שקיבלו מהסוכנות היהודית במשך 20 שנה, והוסיף כי הוא מצטער על ההתקפות המתנהלות נגד ש"ס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}