סוף-סוף: המודיע הופך צבעוני
נשבר הטאבו על עיתונים חרדיים במהדורה צבעונית: 'המודיע' באנגלית משתדרג ועומד להתהדר במהדורה צבעונית • בעלי העיתון מקווים למשוך באמצעות המהלך קונים ומפרסמים
- יונה גרין, בחדרי חרדים
- ט"ז שבט התש"ע
- 8 תגובות
המודיע באנגלית. מעכשיו צבעוני
אחת החידות, שפתרונן ידוע רק ליודע ח"ן ולעורכי העיתונים החרדיים, היא: מדוע מודפסים העיתונים החרדיים בצבעי שחור ולבן בלבד. זה אולי משדר מכובדות ושמרנות, אבל קצת צבע לא אמור להזיק לאיש. מה עוד שלפי התיאוריה, צבע אמור למשוך את עיני הקוראים הפוטנציאלים ולגרותם לקנות את העיתון.
כנראה, שאת ההבנה הפשוטה הזו הבינו סוף-סוף במערכת 'המודיע', אם לא בעברית אז בזו האנגלית - שם צפוי הלוק של העיתון לעבור מהפכה של ממש, שתכלול בין היתר את הפיכתו של העיתון לעיתון צבעוני.
המודיע באנגלית, הנמכר בעיקר בריכוז היהודי הענק של ברוקלין, שם הוא נחשב על-פי ההערכות לעיתון הנמכר ביותר, התחיל את דרכו כאחיו הישראלי בצבעי שחור לבן, אולם עתה נראה כי הוא מתאים את עצמו לסטנדרט האמריקני בו מודפסים העיתונים בהדפסה צבעונית.
מהלך שדרוג עיצובו של העיתון, אמור לפי בעלי העיתון למשוך מפרסמים נוספים לפרסם בעיתון, פרסומות שכמובן עם שדרוגו של העיתון לצבעוני, יעלו יותר.
המודיע באנגלית, שהחל את דרכו כשבועון והתפתח בהמשך לכדי יומון, הינו היומון היהודי הראשון בארה"ב מזה עשורים. כנהוג בארה"ב, נמכר העיתון גם ברחובות במתקני מכירת עיתונים, מה שמסביר אולי את הנחיצות בהפיכתו לצבעוני, מהפך שיגרום למשיכת עיני קונים פוטנציאלים לעיתון שבמתקן העיתונים, בניגוד לאחיו כבד הסבר הישראלי, אשר אינו נמכר כמעט בקיוסקים ובמתקני עיתונים, ואינו זקוק לפיכך להבלטה ויזואלית.
כנראה, שאת ההבנה הפשוטה הזו הבינו סוף-סוף במערכת 'המודיע', אם לא בעברית אז בזו האנגלית - שם צפוי הלוק של העיתון לעבור מהפכה של ממש, שתכלול בין היתר את הפיכתו של העיתון לעיתון צבעוני.
המודיע באנגלית, הנמכר בעיקר בריכוז היהודי הענק של ברוקלין, שם הוא נחשב על-פי ההערכות לעיתון הנמכר ביותר, התחיל את דרכו כאחיו הישראלי בצבעי שחור לבן, אולם עתה נראה כי הוא מתאים את עצמו לסטנדרט האמריקני בו מודפסים העיתונים בהדפסה צבעונית.
מהלך שדרוג עיצובו של העיתון, אמור לפי בעלי העיתון למשוך מפרסמים נוספים לפרסם בעיתון, פרסומות שכמובן עם שדרוגו של העיתון לצבעוני, יעלו יותר.
המודיע באנגלית, שהחל את דרכו כשבועון והתפתח בהמשך לכדי יומון, הינו היומון היהודי הראשון בארה"ב מזה עשורים. כנהוג בארה"ב, נמכר העיתון גם ברחובות במתקני מכירת עיתונים, מה שמסביר אולי את הנחיצות בהפיכתו לצבעוני, מהפך שיגרום למשיכת עיני קונים פוטנציאלים לעיתון שבמתקן העיתונים, בניגוד לאחיו כבד הסבר הישראלי, אשר אינו נמכר כמעט בקיוסקים ובמתקני עיתונים, ואינו זקוק לפיכך להבלטה ויזואלית.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות