כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כך חוסל רב המחבלים מבחוח • גילויים חדשים

הטיימס הלונדוני חושף פרטים חדשים על החיסול המבריק של בכיר החמאס מחמוד מבחוח בדובאי, ככל הנראה על-ידי המוסד: "הזריקו לו רעל ללב כך שהמוות יראה מוות טבעי"

גופתו של מבחוח
גופתו של מבחוח

סיפור ההתנקשות בבכיר חמאס מחמוד מבחוח בדובאי, במה שנראה כעוד חיסול מבריק של המוסד הישראלי, ממשיך להכות גלים ברחבי העולם: על פי דיווחים שהתפרסמו היום ב'טיימס' הלונדוני, חוסל אל-מבחוח בחדרו שבמלון, באמצעות זריקה שגרמה למותו להראות כהתקף לב תמים.

מיד לאחר החיסול צילמו הסוכנים את כל המסמכים שהיו בתיקו האישי של בכיר החמאס, ובצאתם מהחדר תלו על ידית הדלת את השלט "בבקשה נא לא להפריע".

ב-20 בינואר מצאו אנשי צוות המלון 'בוסתן רוטאנה' בו שהה רב-המחבלים, את גופתו המתה בחדרו, כשבתחילה נראה המוות תוצאה של אירוע לבבי. רק לאחר למעלה משבוע, לאחר שנשלחה דגימת דם לפריז, התברר כי מדובר בחיסול.

עם זאת בכירי חמאס ובני משפחה של מבחוח מוסרים פרטים אחרים על צורת חיסולו. אתמול הודיע סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו-מרזוק, כי בכוונת הארגון להוציא משלחת לדובאי, כדי להשתתף בחקירת חיסולו של אל-מבחוח.

"אין לנו כרגע פרטים מלאים על מה שאירע, מלבד תוצאות הנתיחה שלאחר המוות", אמר אבו-מרזוק. "אנחנו יודעים שהיממו אותו באמצעות שוקר ואז חנקו אותו".

למבחוח עבר עשיר בפעילות טרור נגד ישראל, כשבראשן ניצבת חטיפתם ורציחתם של חיילי צה"ל אילן סעדון ואבי סספורטס ב-1989. במהלך השנים עזב מבחוח - שהקים את הזרוע הצבאית של החמאס - את רצועת עזה, אך לא חדל מפעילות הטרור, כשרק בשנה האחרונה ריכז את משימת הברחות הנשק האסטרטגיות של חמאס לתוך רצועת עזה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}