כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הבחור רפאל יצחק יעקב בוקלר ז"ל

בשבת נפטר הבחור רפאל יצחק יעקב בוקלר ז"ל, תלמיד 'קול תורה' • היה חולה מספר שנים, אך מעולם לא עשה לעצמו 'הנחה' בסדרי הישיבה • הלוויתו יצאה מבית הוריו, בשכונת ארזי הבירה

הבחור רפאל יצחק יעקב בוקלר ז"ל
שי_קאהן

ברוך דיין האמת: ישיבת 'קול תורה' התעטפה באבל מיד עם צאת השבת, עת הגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הבחור רפאל יצחק יעקב בוקלר ז"ל, מפארי הישיבה, ומחשובי הלומדים בה.

המנוח ע"ה, שלמד בישיבה מהשיעור הראשון, נחשב לבחור מבריק ומתמיד, בעל מידות תרומיות, והיה אהוב על כל חבריו. חבריו הרבים, שליוו אותו לאורך שנות מחלתו, ידעו לספר כי גם במצבים הכי קשים עודד הוא אותם, וחיזק אותם בדברי אמונה וביטחון.

הפעם הראשונה בה תקפה אותו המחלה הייתה כאשר היה בגיל 10. לאחר מאבק הירואי של הילד הקטן ומשפחתו, שלא הפסיקו לרגע להתפלל ולקוות, הוא ניצח את המחלה, והמשיך את לימודיו בתלמוד-תורה, כרגיל. מעולם לא עשה לעצמו שום פשרה, למרות מחלתו. גם בזמן הממושך בו שהה בבית חולים, הקפיד שלא לעשות לעצמו הנחות, ועבר את המבחנים כמו כל ילד או בחור אחר.

לפני מספר שנים, לאחר שכבר למד בישיבת 'קול תורה', תקפה אותו המחלה בשנית. לאורך השנים בהן סבל מהמחלה, עבר טיפולים קשים, אך הקפיד להגיע לישיבה ולהשתתף בסדרים ובתפילות. לפני כשנתיים הוסיפו לו, בעצת גדולי ישראל, את השם רפאל.

בתקופה האחרונה החמירה מחלתו, והוא שכב מרותק למיטתו בבית החולים 'הדסה עין כרם'. לצידו היו כל העת חבריו מהישיבה ובני משפחתו המסורים.

בשבת קודש החזיר את נשמתו ליוצרה, כשלצידו בני משפחה.

ההלוויה תצא הערב (מוצ"ש), בשעה 00:00, מבית הוריו בשכונת ארזי הבירה בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}