כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

סידור עבודה: פרויליך מונה ליועצו של פינדרוס

מינוי חדש בעיריית ירושלים: שלמה פרויליך, מנאמני ביתו של הגרי"ש אלישיב מונה על ידי סגן ראש העיר יצחק פינדרוס, ליועצו לעניני חינוך חרדי • יעסוק בעניני סמינרים

שלמה פרויליך ויצחק פינדרוס. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
שלמה פרויליך ויצחק פינדרוס. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

בשביל זה יש חברים: סגן ראש עיריית ירושלים, מביא היום רכש חדש ללשכתו בעיריית ירושלים, שישמש כאחראי על ייעוץ בנושא חינוך.

הרכש אולי חדש לגולשים, אך ותיק מאד לתושבי מאה שערים בכלל, וליושבי סמטת חנן בפרט. המדובר בשלמה פרויליך, מנאמני ביתו של הגרי"ש אלישיב. פרויליך, שנחשב לאחד האנשים החזקים בבית. פרויליך, לא התפרסם עד היום באמצעי התקשורת, מלבד גיחות קטנות, וככלל הוא מעדיף לעבוד מתחת לרדאר של העיתונאים באשר הם.

מי שמגיע לביתו של הגרי"ש אלישיב לקבל ברכה או לכל מטרה אחרת, יפגוש בכניסה את האברך הג'ינג'י הנמרץ, ומאיר הפנים. פרויליך שהחל את דרכו בשמיעת שיעורים בקראוון הסמוך לבית, הצליח להתברג מהר מאד ב'קבינט' המצומצם המנהל את הבית ממנו יוצאת תורה לעם ישראל.

היום קוטף פרויליך את הפירות. יצחק פינדרוס, שזוכה לתמיכה בלתי מסויגת מסביבת הגרי"ש אלישיב הודיע על מינויו של שלמה פרויליך ליועצו לעניני חינוך חרדי בעיריית ירושלים.

העיסוק הרשמי של פרויליך יהיה בנושא מצוקת הסמינרים הסובלים שנים ארוכות מתחלואי המערכת. חוסר בכיתות, קשיי קבלה של בנות רבות ועוד צרות מצרות שונות, אלא מע מהנושאים שיונחו על שולחנו של פרויליך בכיכר ספרא.

העיקר שיהיה בהצלחה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}