כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

נעים להכיר: זמר הבית של עיתון 'המב-שר'

רוצה להיות מצוין ומוביל? אנשי 'המב-שר' יוזמים כנס במיוחד בשבילך • הכנס עם זמר חילוני מוביל, וההזמנות בליווי סרט שנשלחות במייל • האירוע והסרט בהנחיית קובי אריאלי • הסרט והפרטים - בפנים

הזמר של מערכת המבשר. עיתון היהדות הנאמנה
הזמר של מערכת המבשר. עיתון היהדות הנאמנה

לאחר שגמרו במערכת 'המבשר' לטפל בנגעי האינטרנט החמורים, התפנו קצת לארגון כנס ש'כולו רוחניות ויראת שמיים', כשכותרתו: "הכנס השנתי למצוינות ומובילות".

למי ששואל את עצמו כיצד נשלחו ההזמנות לאלו שחפצים להוביל כמו עיתון המבשר, לכאורה התשובה ברורה: לאחר שהעיתון יצא בראש המאבק נגד תחנות האינטרנט, אך צפוי הוא שההזמנות לכנס היוקרתי יישלחו באמצעות יונות דואר, או לכל הפחות באמצעות שירותי הדואר. אך למרבה הפלא, בהמבשר החליטו לשלוח את ההזמנות דווקא באמצעות המייל.

ואם לא די בזאת, למי שחושב שיש הזמנות שנשלחו במייל ויש כאלו שבדואר, תבוא ההזמנה האלקטרונית, הניתנת לשליחה רק באמצעות המייל, ותוכיח. הווי אומר: "אם אין לך מייל, לא תוכל להשתתף באירוע ממנו תוציא מצוין ומוביל". כמה כואב.

הכנס, שכל כולו נועד לטפוח על שכם צוות הניהול ב'המבשר', לא מצליח להביא בשורה גדולה. השמועות המקדימות דיברו על בכירי המשק, שרים בכירים ועוד, שיכבדו את העיתון והעומדים בראשו בכנס הראשון אותו יוזם העיתון. מהצצה חטופה בהזמנה נראה כי לפחות בגזרת המוזמנים נחלו אנשי המנהלה, מפלה ניצחת.


סרט התדמית בכיכובו של קובי אריאלי


ברשימת אורחי הכבוד ניתן למצוא את מר יהודה טלמון (?), המשמש כנשיא לשכת העצמאים בישראל. יחד עם עוד 'לשעברים' גיבשו במערכת המבשר רשימת נואמים לא מחמיאה במיוחד.

אך לא לשם כך נדרשנו כאן היום. המלחמה אותה מנסה להציב המבשר מול עיתון המודיע, כקונטרה לכנס המנהלים של האחרון, לא מענייננו.

מה שצדה את עיננו, היתה דווקא התוכנית האמנותית. דווקא מעיתון שחרת על דגלו את הקנאות ואת הלחימה על ביסוס חומת הדת, ויתר סיסמאות שדופות, שכותביהם רחוקים מהם כמטחווי קשת, ציפינו לתוכנית אומנותית מכובדת, על פי ערכי היהדות להם הוא מטיף.

אלא שבמערכת המבשר בחרו להביא דווקא את רפי דוידוב. לא שיש לנו בעיה עם הזמר הלז. קולו דווקא נעים, וחצוצרתו משמיעה קולות בהתאם להוראות שמנחית עליה בעליה. אלא שמהעיתון הזה לא ציפינו לזמר ששיר הנושא באתר הבית שלו הוא 'להיות מאוהב', והמילים הנשמעות בו אינן ראויות להיכתב בתחנה חרדית.

אבל מי אנו שנעיר לגדולי הלוחמים הערות מעין אלו, הרי אי שם ברחוב ביתרי, יש תחושה כי הם הם קובעים את פניה של היהדות.

כמה חבל שככה היא נראית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}