כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

זקני מוסקבה יכינו את "סלט הפירות הגדול ביותר ברוסיה" לכבוד ט"ו בשבט

האירוע המרכזי יתקיים באולם בית התמחוי המפואר: הקשישים יכינו את הסלט, שיורכב מכחמישה טון של פירות שונים, ויוכנס לתוך סיר מיוחד וענק, המיוצר במיוחד בימים אלה במוסקבה

אולם בית התמחוי המפואר במרכז החסד במוסקבה
אולם בית התמחוי המפואר במרכז החסד במוסקבה

לקראת ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות, נערכים במרכז החסד היהודי 'שערי צדק' במוסקבה, לשרשרת אירועים ייחודיים ומגוונים, למען רווחתם ועידודם של אלפי זקנים גלמודים וחולים, המטופלים במוסד לאורך כל ימות השנה, באמצעות שלל תוכניות-רווחה של המרכז.

האירועים כולם ייערכו תחת הכותרת "כי האדם עץ השדה", אשר ידגיש את ייחודו של המוסד, בסיוע וסעד לגלמודים ונזקקים, כמו טיפול מסור לשתיל עץ, כאשר גם בהיותו כבר עץ מבוגר זקוק הוא לטיפול מסור.

האירועים המרכזיים ייערכו ביום שישי, י"ד שבט, ערב שבת קודש פרשת בשלח, ראש השנה לאילנות, בהשתתפות קשת רחבה של אישיים ואורחים רבים, ובראשם רבה הראשי של רוסיה, הגר"ב לאזאר.

האירועים ייפתחו עם פתיחת גלריית ציורים של אילנות ופירות עץ, מעשי ידיהם של הזקנים עצמם, שצוירו במסגרת כיתות הריפוי ועיסוק של מרכז החסד.

אחר כך יתקיים האירוע המרכזי באולם בית התמחוי המפואר שבבניין, בו יכינו הקשישים והנזקקים בעצמם את "סלט הפירות הגדול ביותר ברוסיה", שיוכן במקום ויוכנס לתוך סיר מיוחד וענק, שמיוצר במיוחד בימים אלה במוסקבה.

הסלט הענק יורכב מכחמשה טון של פירות שונים, שנתרמו על-ידי ידידי מרכז החסד, התומכים במשך כל השנה בפעילות הרבה של המוסד המפואר, עבור 15 אלף יהודים הרשומים במרכז, ומקבלים באופן שוטף סיוע ועזרה במזון, רפואה, ביגוד, תרופות, השאלת ציוד רפואי ועוד רבות.

עם סיום הכנת הסלט הענק, ולאחר צילומים על ידי נציגי התקשורת הרוסית, שמגלה עניין רב באירוע, יחולק הסלט לתוך אלפי אריזות פלסטיק מיוחדות, לחלוקה לנזקקים לקראת חג ט"ו בשבט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}