כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

דרכו האחרונה של הרב • וידאו וגלריה

בראשות רבנים, ראשי ישיבות וקהל רב, ליוותה בני ברק את הרב ידידיה ינובסקי זצ"ל לדרכו האחרונה • "לא נמצא רבב על בגדו", העיד הגרב"ד פוברסקי • יעקב נחומי דמע עם המלווים וחזר עם תיעוד עצוב

דרכו האחרונה של הרב • וידאו וגלריה
יעקב נחומי



ברוך דיין האמת: במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק, נפטר הבוקר הגאון הרב ידידיה ינובסקי זצ"ל, כשהוא בן 91, זקן ושבע ימים.

המנוח היה ממניחי היסוד לכשרות היין בארץ, וחתימתו התנוססה במשך שנים רבות על בקבוקי יין שעלו על מאות אלפי שולחנות שבת בישראל ובחו"ל. הרב ינובסקי היה רב 'אגודת הכורמים' מטעם הרבנות הראשית,

כאשר פרש מעולם הכשרות, הוא העביר את השרביט לבנו, הרב אברהם ישעיהו (אי"ש) ינובסקי, המעניק כיום הכשר ליקבים שונים.

הרב ינובסקי נולד לפני 91 שנה בפולין, לאביו, הרב חיים עוזר ינובסקי.

במרבית שנותיו התגורר הרב ידידיה ינובסקי זצ"ל בעיר ראשון לציון ואף שימש כראש הכולל המרכזי בעיר לאורך עשרות שנים.

בשנים האחרונות סבל ממחלה ממושכת. הבוקר השיב את נשמתו ליוצרה, כשמאחוריו שובל ארוך של הרבצת תורה, הרביית כשרות ועבודת המידות.

הותיר אחריו את הבנים הרב אברהם ישעיהו, הממשיך את דרכו בעולם הכשרות, והרב שמואל צבי. חתניו הם הרב יוסף גולדוויכט, בן הגרח"י זצ"ל, ראש הישיבה לצעירים אור ישראל הקטנה, הרב שלמה גולדשמיד, בן הרב אליעזר זצ"ל, והרב יהושע סולומונס, ראש כולל חשוב.

הלוויתו החלה בשעה 14:00, מבית הכנסת הגדול בשכונת רמת אלחנן בבני ברק. לאחר מסע הספדים, יצאה ההלוויה בדרכה לבית העלמין זכרון מאיר, שם נטמן המנוח הדגול.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}