כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שועל האש מתחדש: גירסה חדשה לפיירפוקס

פיירפוקס - הדפדפן המוביל באירופה, והשני בתפוצתו ברחבי העולם - משתדרג עם גירסה חדשה • לטענת המפתחים: הגירסה מהירה בכ-20 אחוז יותר מהגירסה הקודמת • עוד סיבה לעזוב את אקספלורר

לוגו פיירפוקס
לוגו פיירפוקס

אם אתם מישראל, סבירות גבוהה שהדפדפן ממנו אתם גולשים הוא אינטרנט אקספלורר, אם אתם גולשים מאירופה, מסתבר שזהו פיירפוקס מבית מוזילה, שהתחדש השבוע בגירסה חדשה.

אין הרבה סיבות לשמור אמונים, לדפדפן הכבד מבית מייקרוסופט, ועם זאת מרבית הישראלים שומרים לו אמונים וסולחים לו על האיטיות המרגיזה, על קריסות תכופות ועל פרצות אבטחה המאפשרים חדירה למחשבם.

אם אתם בכל זאת מוכנים לשקול שוב, עכשיו זה זמן מעולה לעבור לדפדפן המתחרה מבית מוזילה, הפיירפוקס.

מוזילה שחררה אמש גירסה חדשה לדפדפן המתחרה עם כרום של גוגל על ליבם של פורשי אקספלורר אשר, לדברי המפתחים סוגר את הפער מול המתחרה מבית גוגל.

האצה של 20 אחוזים במהירות, מבטיחה הגירסה החדשה, פיירפוקס 3.6 מה שמציב את הדפדפן, כמהיר מבין הדפדפנים הקיימים בשוק.

ההודעה שפורסמה בבלוג של מוזילה, טוענת כי הדפדפן המשודרג כולל שיפורים הן בתחום הקוד והן בממשק. השדרוג הויזואלי הבולט ביותר הוא "Personas” - ערכות נושא שמשנות את מראה הדפדפן בלחיצה אחת, ללא צורך בהפעלת הפיירפוקס מחדש.

בתחום הטכני, כולל פיירפוקס 3.6 תמיכה בתקן HTML5, מנוע חדש שמתריע על תוספים שפג זמנם ומערכת שמזהה את התשובות הנפוצות ביותר שלכם בכל שדה של טופס מקוון ומציעה להשלים אותן עבורכם אוטומטית.

הגרסה החדשה זמינה להורדה במספר רב של שפות, ביניהן גם אנגלית ועברית. מערכות ההפעלה בהן תומך פיירפוקס הן חלונות, מק ולינוקס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}