כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בזכותכם, הגולשים: 100,000 $ לארגון

לאחר שבועות עמוסי מתח, זכה הארגון היהודי 'מעגל הידידות', במקום הרביעי בתחרות העולמית שנערכה ב'פייסבוק' • הארגון יקבל 'פרס ניחומים' של מאה אלף דולר, תרומת 'צ'ייס בנק'

בזכותכם, הגולשים: 100,000 $ לארגון

שבועיים רוויי מתח ומורטי עצבים עברו על בית חב"ד בדיטרויט, בניהולו של השליח הרב לוי שמטוב, המפעיל גם את עמותת 'מעגל הידידות' הפעיל ברחבי ארה"ב. שבועיים של תחרות עיקשת, שהגיעו לסיומם במהלך השבת.

במהלך השבת הסתיימה התחרות והוכרזו המנצחים בתחרות הגדולה שערך הבנק האמריקאי 'צ'ייס בנק'. בתחרות הובטחה תרומה של מיליון דולרים לעמותה שתזכה למספר ההצבעות הגדול ביותר ברשת החברתית האינטרנטית 'פייסבוק'.

בנוסף, הבטיח הבנק תרומה 'צנועה' יותר, של 100,000 דולרים, כפרס ניחומים לארגונים שיאיישו את חמשת המקומות הראשונים בתחרות.

הארגון היהודי היחיד שהשתתף בתחרות, הוא 'מעגל הידידות' של הרב שם טוב, העוזר לילדים פגועים, פיזית ונפשית, בכל רחבי ארה"ב.

קדחת ההצבעות חבקה מדינות רבות בעולם, ובימים האחרונים ידע כמעט על גולש אינטרנט ממוצע בארה"ב, אירופה וישראל, על התחרות ועל יכולתו להשפיע על תוצאותיה. מיליוני אנשים מסביב לעולם נקראו להצביע עבור הארגונים המתמודדים בתחרות, והשתתפו באחת ההצבעות הגדולות בעולם.

הרב שם-טוב, העומד בראש ארגון 'מעגל הידידות', הפעיל גם את כלי התקשורת בישראל, והגיע אל גולשים רבים, דרך אתרי החדשות והפורומים השונים בארץ. "לנו יש יתרון: יש לנו את ישראל, ואת המדינה הזו אין לאף אחד מהמתמודדים", אמר הרב שם טוב במהלך התחרות.

היום הסתימה התחרות והוכרזו המנצחים. את המקום הראשון לא כבש הארגון היהודי היחיד שהשתתף בתחרות, אבל הוא לפחות נכלל בחמישייה הפותחת. 'מעגל הידידות' הגיע למקום הרביעי, ויזכה לפרס בסך מאה אלף דולרים.

הרב שם טוב עצמו, כמו גם רבבות התומכים שומרי המצוות מרחבי ארה"ב שהצביעו ל'מעגל הידידות' - עדיין אינם יודעים דבר וחצי דבר על הזכייה, עליה הוכרז לפני שעה קלה, שכן בארה"ב השבת עדיין בעיצומה. לכשישמע זאת, הוא בטח ישמח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}