כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בן 83 היכה בן 99 שהעיר לו על מקום חנייה

זה קרה בבורו-פארק: זקן בן 83 היכה ישיש בן 99 • הסיבה: ביקש שיפנה את רכבו, שחסם את הדרך לרופא שרצה לצאת למקרה חירום • "הוא הרבה יותר צעיר ממני", אמר הישיש על ה'ילד' שהיכהו

סטיב פולוורס. צילום: VIN
סטיב פולוורס. צילום: VIN

זה לא נגמר כשמזדקנים. זקן בן 83 היכה ישיש בן 99 בשל מריבה על מקום חניה.

המקרה המוזר הבא, קרה בשכונת בורו פארק החרדית שבברוקלין: ישיש בשם גרש גופמן החנה את מכוניתו מול ביתו של ישיש אחר, בשם סטיב פולוורס. פלוורס, שדירתו ממוקמת מעל ביתו של רופא ואשר בדיוק הוריד את הזבל באותה שעה, שם לב כי גופמן החנה את מכוניתו מול מוסך החנייה של הרופא, שבדיוק באותה שעה קיבל קריאת חירום, וביקש לצאת עם מכוניתו מן המוסך.

"הרופא צפר, פעם פעמיים ושלוש, וגופמן לא זז", מספר פולוורס שניגש להעיר לנהג הזקן, שאולי לא שמע את הצפירות.

מה שקרה אחר-כך, נשמע כאילו הוא לקוח מסרט אימה: גופמן הכעוס, שמתברר שמראש הגיע למקום עם עצבים מרוטים, בשל הצורך להביא את אשתו לבית החולים, יצא ממכוניתו, נטל מוט מתכת והחל להכות את פלוורס בן ה-99.

"בסך הכל ניגשתי אליו ואמרתי לו 'ג'נטלמן, הרופא רוצה לעבור'", סיפר פולוורס. והוסיף: "הוא הפיל אותי על ברכיי והכה בי במוט מתכת, ניסיתי להכות בחזרה, אבל זה היה כמו הכאה של זבוב על אדם", סיפר הישיש.

הרופא, שהתבונן בפלצות במחזה הסוריאליסטי והמזעזע, התקשר לשירותי החירום, שהגיעו ועצרו את גופמן, שקילל באותה שעה ברוסית קולחת את הישיש המוטל לרגליו.

"הוא הרבה יותר צעיר ממני", אומר פולוורס על ה'ילד' שהכה אותו. "אני יכול להיות אביו. אני מאמין שהוא משוגע. אף אחד לא מכה אדם בן כמעט 100 עם מוט".

עורכי דינו של גופמן , שששוחרר בינתיים לביתו מתוך הבנה כי בגילו ובשל עברו הנקי הוא אינו מהווה סכנה לציבור, אומרים כי מרשם היה טרוד, עצבני וכעוס, וכי נסיבות חיצוניות הן שהובילו אותו למצב האומלל.

קישורים:
מקור
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}