כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הקב"ה, עזור לרב עזרן!

בני משפחתו ומקורביו של הרב יוסף עזרן, שכיהן כח"כ מטעם ש"ס והקים את מפלגת תל"ם, עוקבים בדאגה אחר מצבו הבריאותי הקשה • הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ בהדסה עין כרם, לאחר שעבר ניתוח בכבד

הרב יוסף עזרן. צילום: benhaim
הרב יוסף עזרן. צילום: benhaim



הח"כ לשעבר מטעם ש"ס, הרב יוסף עזרן, רב הערים קריית מלאכי וראשון לציון, הובהל ביום שלישי שעבר אל בית החולים הדסה עין כרם, לצורך עריכת ניתוח בכבד.

לאחר הניתוח חל שיפור במצבו, אולם אתמול, חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של הרב יוסף עזרן. כעת הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ, והוא מתאושש לאיטו.

יו"ר תנועת ש"ס השר אלי ישי, ביקר אתמול את הח"כ לשעבר מש"ס במחלקת טיפול נמרץ, ובירך אותו ברפואה שלמה.

בני משפחתו של הרב, מבקשים מהציבור להעתיר עבורו בתפילה, שכן הוא זקוק לרחמי שמים.

הרב יוסף עזרן, לשעבר חבר כנסת, שימש לפני שהתמנה לרבה של קרית מלאכי כאב בית הדין בפריז.

הוא נולד ב-1941 בעיר מרקש שבמרוקו ועלה ארצה ב-1957. עוד במרוקו ניכר הרב עזרן בפעלתנותו הציבורית. הוא כיהן כמנהל מוסד חינוכי במרוקו, ולאר מכן, כשעבר לצרפת, הוא היה מנהל פנימייה בשטרסבורג. כאשר עלה ארצה, הוא ניהל מוסדות תורה וחסד באשדוד, וייסד את מוסדות "נתיבות חיים" בקריית מלאכי ובבני ברק, בראשם עמד ובמסגרתם העמיד תלמידים רבים.

עד לכנסת ה-12, כיהן הרב יוסף עזרן כח"כ מטעם סיעת ש"ס ובלט בנוכחותו ובעשייתו. הוא כיהן כסגן יושב ראש הכנסת, ובממשלה ה-24 היה סגן שר האוצר.

לקראת הבחירות לכנסת ה-14 החליט הרב עזרן לפרוש מש"ס, והקים רשימה עצמאית בשם 'תל"ם - אמונה', ובמסגרתה התמודד לכנסת. למרות שהייתה לו אהדה ציבורית, מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה, והוא נותר מחוץ לכנסת.

כיום משמש הרב עזרן כראש ישיבה בעיר שדרות.

קורות חייו - מאתר ויקיפדיה

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}