כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הזוג אנשין בבית הדין: נחמן סירב לתת גט

שבועיים לאחר הרצח, התייצבו בני הזוג אנשין זה מול זה, בבית הדין הרבני בירושלים. האשה ביקשה גט מיידי, אך נחמן סירב, והדיון נדחה לשבוע הבא • עורך דינה: "כל יום שעובר גורם לה לסבל מיותר"

נחמן אנשין בבית המשפט. צילום: דוד קורן
נחמן אנשין בבית המשפט. צילום: דוד קורן

הטרגדיה המזעזעת, בה נרצחה הפעוטה פרומה אנשין בת השמונה חודשים, עדין לא הספיקה לרדת מסדר היום הציבורי. היו מי שביקשו לערוך חשבון נפש ציבורי, דווקא לציבור החרדי, בו אין כמעט מקרי אלימות, אך נדמה שהפעם, גם התקשורת הכללית הבינה, כי האב – נחמן אנשין, זקוק לטיפול נפשי, ויפה שעה אחת קודם.

אז אולי חשבון נפש ציבורי לא היה כאן, אבל הטרגדיה שהצליחה להכות בלבבות רבים, עדיין כאן.

מי שיצאה חבולה מכל הסיפור, היא האם. על פי כתב האישום שהוגש נגד נחמן, סבלה גם האם – אשתו של אנשין, באותו ערב מהתנהגותו המזעזעת.

לאחר הטרגדיה הנוראה, ביקשה האם באמצעות עורך דינה מאיר הגר, לקבל גט, וכמה שיותר מהר. בית הדין הרבני בירושלים הבין את נחיצות העניין, וקיבל את טענת העורך דין לפיה, כל יום שעובר מגדיל את ייסוריה.

לאחר פחות משבוע מהיום בו נפתח התיק, זומנו הצדדים לדיון. צד האשה ביקש לקבל גט מיידי, אך נתקל בסירוב מצד הבעל, שלא התרצה לתת את הגט באופן מיידי.

לאחר דיון שארך כשעה, פיזרו הדינים את האסיפה, וקבעו דיון נוסף בעוד כשבוע, מתוך תקווה, שבדיון הבא יינתן הגט, והאם תוכל לפתוח בחיים חדשים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}