כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

יהודי לא מקפיא יהודי! • סיקור וגלריה בוערת

שוטרים לובשי שחורים, פחים בוערים, מפגינים, ואפילו סרטים כתומים - נראו היום בעימותים שפרצו בין תושבי חשמונאים, לנציגי המינהל האזרחי שבאו לאכוף את ההקפאה• תמונות מהזירה הבוערת

העימותים, היום. צילום: יצחק ליוש, בחדרי חרדים
העימותים, היום. צילום: יצחק ליוש, בחדרי חרדים

ההקפאה לא עוצרת: כשהם מלווים בכוחות מתוגברים של שוטרים לובשי שחורים, הגיעו הבוקר פקחי המינהל האזחרי אל היישוב חשמונאים הסמוכה למודיעין עילית, בכדי לאכוף את הקפאת הבנייה, וזאת למרות היותו של היישוב בתוך תחומי הקו הירוק.

מראות ההתנתקות גורמת עדיין לבני הציבור הדתי לאומי להתעורר בלילה בבעתה - גם אם חלפו מאז מספר שנים. אם מישהו שכח את המחזות הללו - הרי שהבוקר הוא נזכר בהם, כאשר ראה את העימות בין השוטרים לתושבים, במהלך ביקורם הלא מעודד של פקחי המינהל.

פחים בוערים, צמיגים עולים באש, המון מפגינים ואפילו סרטים כתומים נראו במהלך העימותים שנערכו היום בחשמונאים, בין התושבים הכתומים, לשוטרים שהגיעו בכדי לשמור על פקחי המינהל האזרחי.

כאשר נודע ביישוב שפקחי המינהל האזרחי עושים את דרכם לעבר היישוב, התארגנו עשרות תושבים באופן ספונטני, והגיעו למקום על מנת לעצור בגופם את הפקחים.

עשרות שוטרים בשחור שהוזנקו למקום, פעלו נגד התושבים ביד קשה, וניסו לפזרם ללא הצלחה. הפקחים שנואשו הלכו לדרכם, אך המשטרה, בתרגיל מתוחכם, דאגה להכניסם מכניסה צדדית ליישוב.

הם תלו צווי הפסקת בנייה בכל בית פרטי שנעשות בו עבודות הרחבה.

בתוך כך נודע, כי יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית הסמוכה שהיה אמור לארח מחר את שר האוצר יובל שטייניץ, ביקש משר האוצר לדחות את ביקורו, עקב חששו שהביקור ינוצל להפגנות על ידי תושבי היישוב גני מודיעין שיבקשו למחות כנגד ההקפאה.

שר האוצר נענה לבקשה ודחה את ביקורו במקום, ככל הנראה ל-12 לחודש הנוכחי.

<https://storage.bhol.co.il/images/jgvzm-ryx5i/media/92293/_imagebank_orig_orig_05ee7f871bbd443bbc10c3aa77f15428.jpg' alt='' width="714" />
































































>
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}