כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הנער שנעלם מקבר רשב"י נמצא בנחל עמוד

עשרות מתנדבים חיפשו במהלך הלילה אחר משה נחמן ימיני, בן 14, מעמנואל, שנעלם בצהרי שבת באזור מירון • "הוא התנהג מוזר ולאחר מכן פנה לאזור היער ונעלם", סיפרו חבריו • בבוקר הוא אותר

צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה



עשרות אנשים חיפשו הלילה (מוצ"ש) אחר הנער משה נחמן ימיני, בן 14, מעמנואל, שנעדר מאז צהרי שבת באזור הר מירון. הוא נראה לאחרונה בשבת בצהרים בשעה 14:00 לערך באזור קבר הרשב"י במירון, ולאחר מכן פנה ליער ומאז נעלמו עקבותיו.

רק בשעות הבוקר של יום ראשון נמצא נחמן בנחל עמוד, סמוך לכפר שמאי. הוא נבדק על ידי מתנדבי זק"א, ונלקח לתחנת משטרה. התברר כי בלילה ישן סמוך לחניון שמורת הטבע, ורק בבוקר דיווחו עליו פקחי רשות הטבע והגנים.

ההעדרותו עוררה דאגה באופן מיוחד, שכן הנער התנהג באופן מוזר בימים האחרונים. בחיפושים השתתפו מתנדבי זק"א מירון, מתנדבי איחוד הצלה גליל, ושוטרים מתחנת משטרת צפת. המחפשים נעזרו במסוק, בכלבי גישוש ובאמצעי תאורה וראיית לילה.

ימיני, חסיד ברסלב, שהה עם חברים במירון מיום חמישי לפנות בוקר. חבריו: "כבר בשעות הבוקר המוקדמות של שבת שמנו לב שמשהו עובר עליו, הוא התנהג מוזר ולאחר מכן פנה לכיוון היער ונעלם".

בד בבד עם החיפושים הקימה משטרת צפת, בשיתוף עם מתנדבי זק"א ואיחוד הצלה, בכניסה למתחם 'בני עקיבא', בסמוך לקבר הרשב"י, חפ"ק מיוחד. לחפ"ק הגיע בשעות הלילה גם מפקד תחנת משטרת צפת ניצב רן אופיר.

שעה קלה לאחר שהמשטרה החליטה להפסיק את החיפושים, התקבל מידע לא מאומת שהנער נראה הלילה בצומת שבע, המתנדבים חשו מיד לאיזור אך לא מצאו דבר.

בהודעה רשמית שפירסמה המשטרה על הנער הנעדר, נמסר שהוא לבש מכנסיים שחורות חולצה לבנה, כיפה שחורה וחבש משקפיים.

כאמור, בשעות הבוקר המוקדמות הוא אותר, בריא ושלם.



, , ,

, , ,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}