כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

טרגדיה: הבחור ישראל רוזנבלום ז"ל

בתאונת דרכים מזעזעת בירושלים, נהרג הבחור ישראל רוזנבלום ז"ל, תלמיד ישיבת מיר, בן 25, תושב חו"ל, ואחיינו של שר המשפטים יעקב נאמן • ההלוויה בשעה 22:15 מהיכל ישיבת מיר • וידאו מהתאונה

טרגדיה: הבחור ישראל רוזנבלום ז"ל
שי_קאהן

טרגדיה מזעזעת בירושלים: ישראל רוזנבלום, בחור ישיבה, תושב חו"ל, בן 25, נהרג היום (ה') בצהריים בתאונת-דרכים.

האסון התרחש ברחוב הטורים פינת רחוב רש"י, בשכונת מקור ברוך בירושלים, כאשר משאית מערבל בטון שנסעה ברחוב הטורים, פגעה ברוכב אופנוע שהגיע מרחוב רש"י. רוכב האופנוע פונה במצב קשה לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם נפטר מפצעיו.

מתנדב 'איחוד הצלה' מ.ל, שהגיע ראשון לזירת התאונה, מספר לאתר 'בחדרי חרדים': "שמעתי את הקריאה במירס, הייתי באיזור, והגעתי במהירות למקום.

"מצאתי את הפצוע שרוע על הכביש, כשסמוך אליו האופנוע. הענקתי טיפול ראשוני לפצוע, כשבהמשך הצטרף צוות טיפול נמרץ שפינה את הבחור עם פגיעת ראש, דימומים מהראש והרגלים ובעוד מקומות בגוף, מחוסר הכרה ומונשם לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים".

כאמור, בבית החולים נפטר הבחור מפצעיו. הוריו, השוהים בחו"ל, היו צפויים להגיע לארץ למסע ההלוויה, אולם לבסוף הם יגיעו ארצה רק לקראת שבת. בתיאום עם ההורים הוחלט שלא לעכב את הלוויה עד לבואם.

אביו של הבחור הוא הרב משה רוזנבלום, תושב שכונת פלטבוש שבברוקלין, מתלמידי המשגיח הגר"ש וולבה זצ"ל. הוא משמש כאחד מעורכי גמרות 'שוטשנשטיין - ארטסקרול'.

אמו מכהנת כמנהלת ישיבת מיר בפלטבוש. היא נכדתו של ר´ אברהם קלמנוביץ זצ"ל. דודו של הבחור הוא שר המשפטים יעקב נאמן.

הלוויתו תיערך הלילה בשעה 22:15 מישיבת מיר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}