כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הישראלים אומרים לא לטורקיה: ירידה של 43 אחוז בנופשים

המתיחות המחריפה בין ישראל לטורקיה, המדרדרת את יחסי שתי המדינות מדי יום לשפל חדש, גרמה לישראלים להדיר את רגליהם מהמדינה שהיתה יעד הנופש הפופולארי בישראל

טורקיה
טורקיה

הטלנובלה הישראלית-טורקית, עדיין רחוקה מסיום: נזיפות, עלבונות, הרחקות ואישומים מדרדרים את יחסי המדינות לשפל חסר תקדים, שלא ברור מה יהיה בסופו. אבל, מסתבר כי הנופש הישראלי כבר החליט: מבחינתו טורקיה זוכה לחרם גורף.

על פי נתוני משרדי התיירות וסוכני הנסיעות, ומסקר שנערך בין ישראלים שהצהירו על כוונתם לצאת לנופש בחו"ל במהלך 2010, עולה כי נרשמה ירידה של 43 אחוזים בכמות הישראלים המתכוונת לבלות ולנפוש בטורקיה, לעומת השנה הקודמת.

"משבר היחסים בין טורקיה וישראל נותן את אותותיו וגורם לתייר הישראלי לחפש מקומות אחרים לנפוש בהם. הטורקים מודעים לבעיה, והם מתכוונים להגיע השנה ליריד התיירות על-מנת לעשות את מירב המאמצים לבלום מגמת ירידה זו, ולפתות את התייר הישראלי לשוב ולנפוש במדינתם. כל זה נעשה באמצעים שיווקיים שונים ויצירתיים", אומר אחד מאנשי התיירות הבולטים בישראל.

ולאן הולכים הנופשים? על פי הנתונים, המרוויחות הגדולות מנטישת הישראלים את טורקיה, הן מדינות המזרח הרחוק ותעשיית תיירות הפנים בארץ, המזנקות בעשרות אחוזים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}