כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כשיעקב אשר מודה לפרנקנטהל... • סיקור

חיים ולדר הקריא שיר, יעקב אשר הודה לקודמו בתפקיד, הרב דבורקס כיבד בנוכחותו ומנכ"ל מפעל הפיס הפתיע את כולם • כך נראה טקס חנוכת גן 'פיס ירוק' ליד מגדל המים בבני ברק

כשיעקב אשר מודה לפרנקנטהל...  • סיקור

"בימים אלו ניגשת עיריית בני-ברק, בשיתוף "מפעל הפיס", לעבודות שיפוץ, פיתוח ושדרוג חמש גינות ברחבי בני-ברק, כשבחלקן כבר הוחל בעבודות ובחלקן- בקרוב, ובהן ברחוב רימון, רחוב רבינא, רחוב אבן שפרוט, רחוב חשב סופר וגן קדושי בבל, בסכום כולל של כעשרה מליון ₪. כך הודיע הרב יעקב אשר, ראש העיר בטכס חנוכת גן "פיס ירוק", בסמוך למגדל המים שברחוב חזון-איש בבני-ברק.

בטקס השתתפו מר שאול סוטניק, מנכ"ל מפעל-הפיס, הרב אליהו דדון, סגן ראש העיר; חברי הנהלת העירייה: פנחס צברי ומיכאל קקון, ראש האגף לתשתיות ולפיתוח, הרה"ג רבי אליקום דבורקס, מו"צ בבני-ברק ותושב השכונה, מנהלי אגפים ומחלקות של העירייה ואישי ציבור.

הגן שנחנך והגינות האחרות שבהליכי שיפוץ ושדרוג כוללים מדשאות מוריקות, שבילים מרהיבים, מתקני משחקים חדשים, תאורה ומשטחים בטיחותיים ומתקני משחקים. התכנון המקצועי של הגינות והביצוע הוא ע"י האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה, בהנהלת הרב חנוך זיידמן.

יעקב אשר, ראש העיר, הודה להרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר הקודם על חלקו לפיתוח גן מגדל-המים, והודיע כי תפקידי העירייה הם ליפות את העיר כנאה וכיאה לעיר עשירה ברוחניות וענייה בחומריות וקרא להנהלת "מפעל-הפיס", הפועלת כה רבות בעיר בתחומים רבים להמשיך בדרך זו ולהרחיבה ביתר שאת, בהתאם לצרכי העיר.

מר שאול סוטניק, מנכ"ל "מפעל-הפיס" ציין את קשרי העבודה ההדוקים שלו עם הרב יעקב אשר, ראש העיר במשך שנים רבות מתוך אמינות ואחריות ציבורית. הוא מסר, כי "מפעל הפיס" פועל כל העת לפיתוח "מהפכה ירוקה" ע"י הקמת גינות חדשות ושדרוגן של קיימות, לצד פעילות לבני כל הגילאים כחינוך, רווחה, תחנות לבריאות המשפחה, מועדוני קשישים ועוד.

חיים ולדר, הסופר החרדי הידוע ומנהלו החינוכי של המרכז העירוני לילד ולמשפחה נשא דברים וקרא שיר מפרי עטו שחיבר לרגל חנוכת הגן.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה שפתח והנחה את הטכס, הטעים כי גורלות הפיס, בניגוד לגורלות אחרים, הינם חיוביים, ובאים מכספי העם ושבים אליו במגוון רחב של תחומים ולכל המגזרים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}