כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

רם עמנואל: נמאס לנו מכם

"נמאס לנו מהישראלים והפלסטינים", אמר ראש סגל הבית הלבן, רם עמנואל לקונסול ישראל בלוס אנג'לס, יקי דיין. "לארצות הברית יש נושאים אחרים לעסוק בהם"

נקטין מעורבות. רם עמנואל. צילום: ויקיפדיה
נקטין מעורבות. רם עמנואל. צילום: ויקיפדיה

"נמאס לנו מכם הישראלים", כך אמר ראש סגל הבית הלבן, רם עמנואל, ישראלי לשעבר בעצמו, לקונסול ישראל בלוס אנג'לס, יקי דיין.

"נמאס לנו מכם הישראלים שמאמצים רעיונות נכונים מספר חודשים מאוחר מדי, כך שהם נהיים כבר בלתי יעילים. נמאס לנו גם מהפלסטינים שלעולם אינם מחמיצים הזדמנות להפסיד הזדמנות. אם לא תהיה התקדמות בתהליך המדיני, נקטין את ההתעסקות והמעורבות בסכסוך. לארצות הברית יש נושאים אחרים לעסוק בהם".

וכשעמנואל הנחשב ליד ימינו של הנשיא, בכל התחומים, ולאיש החזק ביותר בוושינגטון מלבד הנשיא, מתעצבן, כדאי לשמור ממנו מרחק. התדמית הקשוחה של האיש מתבססת על מוניטין רב שנים של פעילות בולדוזרית לקידום האינטרסים שהוא מאמין בהם, מבלי לבחול באמצעים.

אגדה בוושינגטון מספרת, על סוקר שצפה למועמד שקידם עמנואל, הפסד בבחירות, מה שהעלה לעמנואל את הסעיף וגרם לו לארגן משלוח של דגים מתים לביתו של הסוקר.

האם ביבי הבא בתור לקבל דגים מתים? אולי. גם ככה לא אוהבים בלשכת ראש הממשלה את ראש הסגל היהיר, "יהודי אכול שנאה עצמית", קראו לו שם פעם.

יתכן גם, ויש לכך יותר מכמה סימנים, שבלשכת ראש הממשלה דווקא ישמחו אם ארה"ב תניח לגזרת המזרח התיכון ותפנה לעסוק בעניינים אחרים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}