כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ויהי אחרי השריפה • תמונות חרוכות

כשלושים מתנדבים מארגון 'ידידים', פינו את תכולת הדירה שנשרפה כליל בשבוע שעבר ברחוב אורליאן בני ברק • בין הממצאים השרופים: עשרות ספרי קודש שרופים שהובלו לגניזה • תמונות

ידידים מנקים. צילום: עוזי ברק
ידידים מנקים. צילום: עוזי ברק

ארגון 'ידידים' סניף בני ברק סייע למשפחה שביתם נשרף ברח' אורליאן 17 בבני ברק.
כזכור לפני שבוע פרצה שריפה בדירה של משפחה נזקקת וכל תכולת ביתם נשרף ועלה באש ולא נשאר מהדירה שום דבר אחד לשימוש.

בעקבות השריפה, בני המשפחה קרסו והרימו ידיים ולא היה באפשרותם לעזור ולסייע לעצמם, מאז ועד היום, בתוך הבית נשאר כל הריהוט השרוף ביחד עם אלפי ספרים שרופים שהיו בספריות הבית, שאין אפשרות להשתמש בהם כלל.

גם להביא קבלן פינוי, לא היה באפשרות המשפחה, היות ופינוי הדירה הסתכם בסכום של עשרות אלפי שקלים, על מנת לסייע למשפחה להשתקם במהרה, התגייסו ארגון 'ידידים' למקרה ובמוצאי שבת הוזעקו אל הדירה מתנדבים מכשעה לאחר צאת השבת ועד לשעה 2:00 בלילה עבדו כשלושים מתנדבים של ארגון 'ידידים' בפיקודם של ר' ברלה יעקובוביץ ור' יענקי בייגל ורוקנו את הדירה מכל תכולתה השרופה.

גם ר' גואל כהן מנהל הגניזה של בני ברק, תרם את חלקו למען פינוי הדירה והביא למקום עשרה שקי בלות ענקיים, שבהם הכניסו המתנדבים את כל ספרי הקודש הרבים ואת כל תשמישי הקדושה שהיו בדירה.

גם את שאר הריהוט ואת תכולת הדירה השרופים, מתנדבי 'ידידים' הוציאו אל השטח בכניסה לבניין ולמחרת בבוקר ר' נתי נחום מנהל אגף התברואה בעיריית בני ברק, הביא למקום כמה משאיות שפינו את כל הריהוט השרוף מהמקום.

בני המשפחה הודו רבות לארגון 'ידידים' על הסיוע ועל העזרה הרבה ואמרו להם "כי לא היה לנו מישהו אחר שיעזור לנו ויסייע לנו להוציא את כל התכולה, אנחנו לבד לא יכולנו לפנות את כל התכולה הרבה ועל כך תודה רבה לארגון 'ידידים".

נכון לרגע זה המשפחה נותרה חסרת כל והיא זקוקה לכסף רב על מנת לשפץ את דירתם ולקנות בגדים, ריהוט, מוצרי חשמל, כלי בית ועוד.

בעקבות המקרה המצער פתחו ב'קופת העיר' במגבית עבור המשפחה, ניתן לסייע בטלפון 1800-39-47-47, שם אפשר לתרום למשפחה הנזקקת בקרן שמספרה 1310.

















































קישורים:
אין בית, אין כלום. האש כילתה הכל • מזעזע
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}