כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

טרגדיה: בת 3 חודשים נפטרה בבית המטפלת

כאשר אימה של התינוקת בת ה-3 החודשים הגיעה לקחת את הילדה מבית המטפלת, היא נחרדה לראותה ללא הכרה. האירוע התרחש לעיניהם של תינוקות נוספים, שצרחו בהיסטריה • מתנדב הצלה משחזר

טרגדיה: בת 3 חודשים נפטרה בבית המטפלת
שי_קאהן

בבית החולים שערי צדק בירושלים נפטרה התינוקת שהובאה במצב קשה בשעות הצהרים, לאחר שאיבדה את הכרתה בעת שהותה אצל המטפלת.

מתנדב 'איחוד הצלה' משחזר בפני כתב בחדרי חרדים את המקרה: "בשעה 14:11 קיבלתי הודעת ביפר על ילדה בת 3 חודשים מחוסרת הכרה ברחוב צבי הרץ בשכונת רמות. בזמן הזה ישבתי עם משפחתי בביתי לאכול ארוחת צהרים. עזבתי הכל ויצאתי למקום ברכבי.

"הגעתי, ומצאתי את בעל הבית, בעצמו חובש בכיר, כשהוא כבר מבצע פעולות החייאה בתינוקת, שהייתה ללא דופק וללא נשימה. הצטרפתי יחד עימו, וביצענו בה החייאה.

"לאחר 8-9 דקות, הגיעה ניידת טיפול נמרץ שהצטרפה להחייאה מלאה כולל תרופות. לאחר מספר דקות פינינו אותה בטיפול נמרץ, כשאני וצוות מד"א ממשיכים בהחייאה, במהלך הפינוי לבית החולים שערי צדק בעיר".

בעלת הדירה, כבת 40, משמשת כמטפלת לילדים. "בזמן הטיפול בתינוקת", מספר המתנדב, "התקשיתי לטפל, כששמעתי את התינוקות האחרים בוכים... בעלה של המטפלת ששהה בדירה משמש בחובש בכיר במד"א, והוא התחיל מיד בפעולות ההחייאה".

המקרה אירע בזמן שחלק מהאמהות באות לקחת את ילדיהם לביתן. אם הילדה הגיעה אף היא לקראת סוף הטיפול לאסוף את התינוקת לביתה, וראתה את המתרחש. האם שמרה על איפוק, והצטרפה לנסיעה לבית החולים.

לאחר מספר שעות נפטרה הילדה בבית החולים שערי צדק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}