כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כתב האישום חושף: זה מה שקרה בערב הנורא

כתב האישום שהוגש נגד נחמן אנשין מגולל, שלב אחרי שלב, את הלילה הטראגי בו נרצחה בתו פרומה בת השמונה חודשים • אשתו של אנשין ביקשה דיון בהול בבית הדין הרבני: דורשת גט בהליך מזורז • מצמרר

נחמן אנשין משחזר את הרצח. צילום: פלאש90
נחמן אנשין משחזר את הרצח. צילום: פלאש90

ביום חמישי לפני שבועיים, פרפרו לבבות כולנו. פרומה אנשין ז"ל, תינוקת בת שמונה חודשים, נרצחה באסון טראגי, שגרם לזעזוע עמוק בציבור החרדי.

הבוקר (ה') הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד נחמן אנשין, בו הוא מואשם ברצח בתו פרומה, בת השמונה חודשים.

אתר 'בחדרי חרדים' החליט שלא להגיש כאן את כתב האישום המלא, שכולל תיאור מזעזע של המעשים שנעשו. אך מכתב האישום ניתן ללמוד על מה שקרה באותו ערב טראגי: נחמן חזר הביתה, והתנהג בצורה שאינה הולמת כלפי אשתו. האשה המפחודת התקשרה להוריו של נחמן, שהבטיחו כי יגיעו עד מהרה.

בשלב הזה, נחמן איים שייצא לרחוב ויצעק שהוא המשיח, מה שיגרום לאשתו מבוכה רבה. בעקבות כך, יצאה אשתו למרפסת הדירה וזעקה לעזרה. בתגובה, נעל אותה הנאשם במרפסת, ורק לאחר תחינותיה איפשר לה לחזור לדירה. כששבה למקום, המשיך להתנהג כלפיה בצורה לא הולמת, ואז ברחה האשה מהדירה כשבידיה בתה בת ה-,3 מנישואים קודמים.

אנשין ניסה לעצור אותה במנוסתה, אך משעלה בידה לצאת מהדירה, הוא נעל אחריה את הדלת. רעייתו של אנשין יצאה לרחוב והתחילה לצעוק לעבר העוברים והשבים: "בעלי השתגע יש ילדה בדירה. הוא יעשה לה משהו".

בשלב זה, על פי כתב האישום, נעל אנשין את דלת המרפסת, נטל את בתו בת השמונה חודשים והחל לפסוע כשהיא בידיו. כשביקשו השכנים שיוציא את התינוקת מהדירה, הוא אמר להם: "היא בידים שלי שחוטה כמו תרנגולת".

מתנדב משמר אזרחי שהיה במקום שוחח עמו מעבר לדלת, וביקש ממנו שיוציא את הילדה. בתגובה, צעק אנשין כי "הילדה כבר מתה". באותה עת, על פי כתב האישום, נשמע בכייה של התינוקת מהדירה.

אנשין סיפר בחקירתו כיצד גרם למותה של בתו, אך אנו מעדיפים שלא להביא את התיאור המצמרר.

לאחר שכוחות משטרה פרצו למקום, הביע אנשין את תמיהתו בפני השוטרים. "מה אתם עושים פה? מה אתם רוצים ממני?", שאל את השוטרים שערכו חיפוש בביתו. הוא טען בקור רוח כי לא עשה לתינוקת דבר, וכי היא ישנה. אולם, לאחר חיפוש קצר נמצאה גופתה של הילדה עטופה בשמיכה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

בתוך כך, מבקשת אסתר, אשתו של אנשין, לקיים דיון בהול בבית הדין הרבני בירושלים, על מנת שתוכל לקבל גט. הדיון הראשון ייערך ביום ראשון הקרוב, כשהצדדים יעשו כל מאמץ לזרז את הטיפול בהליכים.

את אסתר אנשין מייצג עו"ד מאיר הגר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}