כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

עדויות חדשות מאשרות: היטלר התאבד בבונקר

עדויות חדשות המתפרסמות בגרמניה מאשרות שוב: היטלר התאבד בבונקר בברלין ב-30 לאפריל 1945. לעדויות חשיבות מיוחדת לאור ספיקות שהתעוררו לאחרונה מצד חוקרים במערב

היטלר.  התאבד כפחדן
היטלר. התאבד כפחדן

קונספירציות וקונספירציות נגד הופרחו לחלל האויר בשנה האחרונה, המערערות על עובדת התאבדותו של היטלר בבונקר בברלין ב-30 באפריל 1945, בעקבות טענות של חוקרים מהמערב כי הגולגולת שיוחסה להיטלר על-ידי הרוסים שכבשו את אזור הבונקר בברלין, היא גולגולת נשית.

לאור זאת, באות עדויות חדשות, המתפרסמות לראשונה על-ידי ערוץ הטלוויזיה הגרמני שפיגל טי וי, ומאששות את העובדות על התאבדותו של היטלר בבונקר, לצידה של ארוסתו אווה בראון.

העדויות שהובאו מפי עוזרו של היטלר אוטו גנשה ומשרתו היינץ לינגה, מתארות את מציאת גופתו של היטלר לאחר ההתאבדות ושריפת גופתו.

"היטלר ישב כשהוא שעון על מסעד הספה, וראשו מידלדל על כתפו. ראיתי בצדו הימני חור כניסה של קליע", סיפר גנשה, ולינגה הוסיף: "כשנכנסתי, ראיתי לשמאלי את היטלר על הספה. הראש שלו היה מוטה קדימה, ויכולתי להבחין בחור כניסה של קליע, בערך בגודל של מטבע קטן ברקה הימנית שלו".

גנשה, שמת ב-2003, ולינגה - שמזה 30 שנה אינו בין החיים - הוסיפו ותיארו איך נשאו את גופתו של המרצח ושרפו אותה מחוץ לבונקר.

השניים, שנעצרו ונכלאו בידי הרוסים במשך שנים, העידו על ההתאבדות ב-1956 בזמן שהתעורר הצורך להסדיר חוקית את סוגיית עזבונו של הצורר.

כאמור, העדויות מאששות את טענת הרוסים על התאבדותו של היטלר, טענות שלמרות שהתקבלו כאמת היסטורית, הוטל בהם ספק על-ידי חוקרים מערביים, שאף ערכו חיפושים אחרי הצורר בשנים שאחרי המלחמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}