כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המשחטה של ניו-סקוור תשאר סגורה

המשחטה בקריית ניו-סקוור שבעיירה מונסי, שנסגרה לפני כשבועיים בצו בית משפט פדרלי, בעקבות טענות על ליקויים קשים בתנאים ההיגיינים במקום - תשאר סגורה. הסיבה: הליקויים לא תוקנו

שוחט בפעולה. צילום אילוסטרציה: col
שוחט בפעולה. צילום אילוסטרציה: col

המשחטה בניו סקוור תשאר סגורה. כך החליטו פקחי הרשות לחקלאות בארה"ב, בעקבות בדיקה שנערכה אמש במקום.

לפני כשבועיים החליט בית משפט פדרלי בארצות הברית על סגירה מיידית של משחטת העופות בעיירה ניו סקוור, מטעמי חוסר היגיינה. משרד התובע המחוזי, שהגיש את בקשת הסגירה, התריע על תנאים של חוסר היגיינה במשחטה, העלולים להביא להפצת מחלות בקנה מידה נרחב, וביקש בשל כך מן השופט הפדרלי, להוציא צו המורה על סגירה מיידית של המשחטה.

עורך הדין מטעם המשחטה לא הביע התנגדות לצו הסגירה, אלא ביקש מבית המשפט ארכה בת שבועיים, במהלכן תוכל הקהילה החרדית במקום למצוא מקורות אחרים שיספקו לה בשר כשר.

משרד התובע התנגד גם לבקשה זו, בטענה כי הסיכון שעלול להיגרם עקב התנאים הסניטריים הירודים במשחטה, הינו סיכון מיידי העלול "לסכן חיי אדם כאן ועכשיו".

בית המשפט קיבל את עמדת התביעה והורה על סגירה מיידית של המשחטה. "לא ברור", כתב השופט, "האם הנאשם שקל אי-פעם את התוצאות הרות האסון העלולות להיגרם כתוצאה ממעשיו".

אמש, כאמור, ביצעו פקחי הרשות לחקלאות סיור במשחטה ולאחר שנוכחו, לטענתם, כי הליקויים שנחשפו במקום עדיין לא תוקנו, הורו על הארכת תוקף צו סגירת המשחטה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}