כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מנכ"ל עיריית מודיעין עלית: "ההחרדים - עיזים"

מנכ"ל עיריית מודיעין עלית, יאיר קרישנבוים, בהתבטאות חסרת-תקדים: "כולם פה עיזים. הציבור החרדי הוא ציבור של עיזים. אתה דופק אותם, הם מגישים את הלחי השניה" • להאזנה

יאיר קרישנבוים עם הגרמ"מ קארפ
יאיר קרישנבוים עם הגרמ"מ קארפ

התבטאות חריפה וחסרת-תקדים מצד נציג ציבור חרדי כלפי הציבור החרדי, נחשפה היום (א) בפורום 'מודיעין עלית ברכפלד', הפועל תחת פלטפורמת הפורמים של אתר 'בחדרי חרדים'.

הניק 'דוסאלנד' הציג בפורום הקלטה של מנכ"ל עיריית מודיעין עלית, יאיר קירשנבוים, בה הוא נשמע אומר: "כולם פה עיזים. אנחנו ציבור. הציבור החרדי הוא ציבור של עיזים. אתה דופק אותם הם מגישים את הלחי השניה. אני מדבר עכשיו בהכללה".

בשיחה שערך בעל הניק עם מערכת 'בחדרי חרדים', הוא מספר על ההקשר בהם נאמרו הדברים. לדבריו, הדברים נאמרו מיד לאחר ההחלטה על אי עריכת בחירות בעיר מודיעין עלית. מספר אישי ציבור התכנסו בעירייה, ודנו על כך שלא יתקיימו בחירות. מנכ"ל העירייה הביע את דעתו, כי הציבור החרדי כולו עיזים, וכשמכים אותו הוא מגיש את הלחי השניה.

לדברי 'דוסאלנד', הקלטה זו היא הקלטה ראשונה בסידרה, וכי הוא מחזיק באמתחתו סדרת הקלטות, בהן נשמע מנכ"ל העירייה בסדרת התבטאויות לא מחמיאות, בלשון המעטה.

בין ההקלטות אותן מבטיח הניק לחשוף, יהיו התבטאויות בנושאים הבאים: מה חושב יאיר קירשבוים על ראש העיר שלו, יעקב גוטרמן? ומה חושב יעקב גוטרמן על המרא דאתרא, הגאון רבי מאיר קסלר? ומה חושב הרב מ"מ קארפ על ראש העיר גוטרמן?

אתר 'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בעיר החרדית השלישית, בה נראה כי הרוחות הפוליטיות מנשבות בעוצמה רבה.

עירית מודיעין עלית מסרה בשבוע שעבר לאתר 'בחדרי חרדים', באעמצעות הדובר, כי הם אינם מגיבים לאתרי אינטרנט, בעקבות מכתבם של גדולי הדור.

כולנו עיזים, כבר אמרנו?



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}