כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

עד הראיה המרכזי שיחזר את רצח הפעוטה

חוקרים הגיעו היום בצהריים לרחוב פולנסקי בשכונת שמואל הנביא בירושלים • המטרה: שחזור רצח הפעוטה פרומה אנשין ז"ל, מפי העד המרכזי - יעקב פחה • המשטרה: נחמן נמצא בהתקפה פסיכוטית

הטרגדיה ברחוב פולנסקי ביום ה'. צילום: פיני רוזן
הטרגדיה ברחוב פולנסקי ביום ה'. צילום: פיני רוזן

השקט ששורר בימים כתיקונם ברחוב פולנסקי בשכונת שמואל הנביא בירושלים, הופר בשעה 23:30 בלילה, ביום חמישי האחרון, בקול רעש גדול.

הצעקות שבקעו מהקומה השלישית בבניין הממוקם בטבורו של הרחוב, הסתיימו בטרגדיה אנושית בלתי נתפסת. צעקות האב, שככל הנראה היה בהתקף פסיכוטי בלתי נשלט - "אני תופס אותה כמו תרנגולת" - לא ישכחו במהרה אצל דיירי הרחוב שהביטו בזעזוע על המתרחש.

העדים הראשונים לזוועה, סיפרו בליל הרצח על מה שראו. חזקי, המתגורר ברחוב ומתנדב גם בארגון 'ידידים', סיפר: "הגעתי למקום וראיתי אדם שמנסה להיכנס לדירה ולא מצליח, כי האבא נעל את הדלת. טיפסתי יחד איתו למרפסת בקומה השלישית, שברנו את החלון והרמנו את התריס. ברגע שהוא ראה אותנו - הוא הניח את התינוקת, שהייתה בידיים שלו, על המיטה בחדר השינה, ורץ לכיוון המטבח. היא כבר הייתה מחוסרת הכרה. מיד אחרינו הגיעו שוטרים ומד"א".

עד נוסף, המתגורר ברחוב, יעקב פחה, שיחזר היום לעיני חוקרי המשטרה, את האירוע המצמרר. פחה שעזר למתנדב ארגון 'ידידים' בפריצה לבית המשפחה, הגיע היום, כשהוא מלווה בבלשים וחוקרים, ושיחזר את האירוע רגע אחר רגע. התיאור נרשם על-ידי חוקרי המשטרה, וישמש כחומר מפליל במשפט שאמור להתחיל בקרוב.

במקביל, נמשכת חקירתו של האב, נחמן אנשין. נחמן, נשלח היום (א') להסתכלות פסיכיאטרית בכדי לקבוע האם הוא כשיר לעמוד לדין. לטענת פרקליטו, אנשין הוזה. "הוא אמר לי שהוא המשיח ושאבא שלו זה אלוקים".

עוד הסבירו מקורביו של אנשין, כי הוא אינו מודע כלל לכך שבתו מתה וכי הוא סובל מהיסטוריה של הפרעות נפשיות.

במשטרה מעריכים כי אנשין בן 23 היה במהלך התקף פסיכוטי בעת ביצוע המעשה. לדברי המשטרה, סירב נחמן לשתף פעולה במהלך חקירתו עד עתה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}