כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ביבי מזועזע, נחמן טוען שהוא המשיח

ישיבת הממשלה נפתחה הבוקר בדבריו של נתניהו, שהביע זעזוע מהרצח של הפעוטה פרומה אנשין • הודיע על הקמת צוות מיוחד שיפעל למניעת מקרים דומים • אנשין בחקירתו: "אני המשיח, תעזבו אותי"

יקים צוות שרים. בנימין נתניהו
יקים צוות שרים. בנימין נתניהו

ישיבת הממשלה השבועית נפתחה, כמו תמיד, בדברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. נתניהו, שנכנס לישיבה כשפניו חמורות סבר, התייחס בפתח הדברים לרצח המזעזע של הפעוטה פרומה אנשין, ביום חמישי בלילה, ולרצח נוסף, מזעזע לא פחות, שהתקיים שעות לאחר מכן ביישוב בני עי"ש.

"אני מבקש להביע זעזוע על רצח הילדים ליאון קלנטרוב בן ה-7, והפעוטה, פרומה אנשין, אמר נתניהו. "אנו נקים היום צוות שרים, בראשות שר המשפטים ובהשתתפות השר לביטחון הפנים ושר הרווחה, כדי לבדוק מה הם הצעדים הנוספים לאלה הקיימים שאנחנו צריכים לנהוג כממשלה, על מנת להבטיח את ביטחונם של ילדינו מפני זוועות כאלה".

מהשקית השחורה עד שחרור הגופה • סיקור מצמרר ותמונות מהשטח
האבא עמד בחלון וצעק: "היא כמו תרנגולת בידיים שלי" • עדות מחרידה
טרגדיה בי-ם: אב הרג בתו התינוקת


את הצוות יובילו שר המשפטים, פרופ' יעקב נאמן, השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' ושר הרווחה, יצחק הרצוג.

עיתון 'ידיעות אחרונות' מדווח הבוקר, כי נחמן אנשין טוען בחקירתו כי הוא המשיח, ואומר לחוקרים כי מוטב שיעזבו אותו לנפשו, ויתנו לו להביא את הגאולה.

אחד מבני משפחתו של אנשין, אמר ביום שישי האחרון לאתר 'בחדרי חרדים', כי נחמן, שחזר בתחילת השבוע מלונדון, הגיע כשהוא סהרורי, ואינו שולט בעצמו.

יום לפני הרצח, הגיע נחמן לביתו של הגרי"מ שכטר, וצווח שם כי הוא המשיח, וכי הוא יושיע את עם ישראל.

"בני משפחתו, שראו את מצבו הנפשי המעורער, קבעו לו תור לפסיכאטר, אך נחמן התחמק מהפגישה, והעדיף לחזור לביתו, שם עשה מה שעשה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}