כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אין בית, אין כלום. האש כילתה הכל • מזעזע

הלהבות שהשתוללו בב"ב כילו את ביתם של אם ובנה שחיו לבדם • עם הבית והרהיטים שהיו לאפר, נשרפה גם שארית התקווה • ישראל חבר, ששוחח עם האברך, משתפך במונולוג ומגיש גלריה מצמררת

איפה נישן?
איפה נישן?

שריפה הענק שהשתוללה אמש (ד') בשעת אחר הצהריים בבני ברק וכילתה בית שלם על כל רהיטיו, זעזעה את כל מי שהיה עד למחזה המחריד.

לשונות האש הענקיות שכילו כל חלקה טובה בעיצומו של יום בני ברקי לעיניהם הקרועות מתדהמה של מאות תושבים - כילו את הדירה כולה, אבל שרפו גם את שאריות התקווה שעוד הייתה למשפחה האומללה שעברה ועתידה הפכו למאכולת אש. לא נשאר מהם כלום. הם ניצלו, אבל חוץ מגופם ועורם, לא נשאר להם דבר בחייהם האומללים.

זוהי טרגדיה אנושית מן המצמררות שנשעמו. אברך, שהתגורר עם אימו בביתה. אביו שוהה בחו"ל מזה שנים, בשל חובות-עתק שהוא שרוי בהם. הוא אוסף כסף בכדי לכסות את חובותיו ולרצות את נושיו.

והיום כילתה שריפת הענק שזעזעה את בני ברק את כל מה שעוד נראה לפליטה. להבות הענק, שמכבי האש עמלו שעות ארוכות על כיבויין, הפכו את חייו לעיי חרבות. לערימת אפר.

האם הבודדה, ראתה את ביתה עולה באש, ומיררה בבכי תמרורים שפילחו את כליותיו של כל מי שראה אותה. לאחר השריפה, כשראתה שמביתה וכל רכושה לא נותר מאומה - היא הלכה למקום לא נודע.

לאף אחד אין מושג לאן הלכה האם אחר השריפה והיכן היא ישנה הלילה.

הבחור עצמו, מסתובב ברחוב ללא מרגוע, ומבלי שיהיה לו מנוח לכף רגלו.

האש כילתה כליל את כל מה שלא היה להם. כעת הם מתמודדים עם כל מה שהתמודדו לפני השריפה הגדולה - ועל כל אלה נוספה הצרה הצרורה הזאת.

מחריד ומפלץ.





























































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}