כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ל'רנטגן' אין מים

הסכסוך בין ראש עיריית נתיבות לחצרו של הרב יעקב ישראל איפרגן עולה שלב: העיריה ניתקה לישיבה את המים, בשל חוב עתק • חצר הרב: לא נשלחה התראה, מדובר בהתנכלות • ראש העיר: שישלמו

עוד קרב במאבק.  הרב יעקב איפרגן צילום: יצחק לב ארי
עוד קרב במאבק. הרב יעקב איפרגן צילום: יצחק לב ארי

הסכסוך בין ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, לבין הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה ה'רנטגן', עולה שלב: עיריית נתיבות ניתקה את המים למוסדותיו של הרב. לטענת אנשי הרב, הדבר נעשה ללא כל התראה מוקדמת.

העירייה, מצידה, טוענת כי נשלחה התראה, על חוב בסך 13,000 ₪ על מים שנצרכו במוסדות, ולא שולמו כחוק.

בתגובה לאתר 'בחדרי חרדים', אומר דובר העיריה, בני כהן: "השימוש החוזר ונשנה של בית הרב איפרגן בטיעון כי כביכול 'מתנכלים' לו אינו יותר מאשר טיעון ציני ופתטי, ואין לו כל אחיזה במציאות. במיוחד לאור העובדה שבשבועות האחרונים נותקו מאות תושבים מזרם המים, בגין אי תשלום מסים, במקום לשלם את חובו, מבקש הרב איפרגן ליצור אווירה מופרכת של קדוש מעונה ולא כך הדברים. אדרבא, אם מצבו של הרב כה חמור מבחינה כלכלית, עומדת לו הזכות, כמו לכל תושב, לפנות לוועדת ההנחות של העיריה".

הסכסוך בין עיריית נתיבות וחצרו של 'הרנטגן', בא על רקע המפלגה שהריצו אנשי הרב בבחירות המקומיות שהתקיימו לפני שנה - מפלגה שזכתה להצלחה רבה, כאשר קיבלה ארבעה מנדטים בבחירות.

לפני כחודש דיווחנו כאן, באתר 'בחדרי חרדים', כי חצרו של 'הרנטגן' מאשימה את אנשי ראש העיר במסע הרדיפה המתוקשר שהתנהל כנגד הרב, טענה שהוכחשה על-ידי ראש העיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}