כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מריבה בכולל פולין גרמה לניפוץ ניידת משטרה

עימות בין כולל פולין, לחלק מתושבי שכונת מאה שערים, נגרר למלחמה, במהלכה נוקבו גלגלי ניידת משטרה, ונופצו שמשות • דובר המשטרה: "מדובר בבריונות חרדית שתטופל בחומרה" • סיקור מהשטח

ניידת המשטרה המנוקבת ברח' עבודת ישראל. צילומים: פיני רוזן
ניידת המשטרה המנוקבת ברח' עבודת ישראל. צילומים: פיני רוזן

שוב, מוצאת המשטרה את עצמה תחת התקפה ובחוסר אונים: שוטרים מהיחידה לזיהוי פלילי שבמשטרת ירושלים, הגיעו היום (ד') לרח' עבודת ישראל שבשכונת מאה שערים, בכדי לחקור סיכסוך שכונתי, שם מצאו את עצמם תחת מתקפה, על רקע לא ברור.

השוטרים סיימו לחקור זירת פריצה במקום, ובחזרתם לניידת, התברר לשוטרים ההמומים, כי הניידת שמשמשת אותם במסגרת תפקידם המשטרתי נופצה כליל, צמיגיה נוקבו, ואף נעשה ניסיון להצית את המושב האחורי.

עדי ראייה שנכחו במקום סיפרו לכתב 'בחדרי חרדים' שהוזעק לאיזור, כי החל משעות הבוקר המוקדמות החלה מריבה שהפכה למהומה רבתי בין מנהלי כולל פולין, שבבעלותם חלק נכבד בשכונת בתי וורשא, לבין תושבים מהשכונה, על רקע כספי.

לאחר שהאחרונים, פרצו שער בשכונה, בכדי להתנכל למנהלי הכולל, הזמינו מנהלי הכולל ניידת משטרה שהחלה לגבות עדויות ואף לאסוף ראיות.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' מוסר שמוליק בן רובי דובר משטרת ירושלים: "מדובר בחוצפה של בריונות חרדית", אומר בן רובי, כשבין השיטין ניתן להבחין שהוא רותח מזעם.

עוד מציין דובר המשטרה שמכנה את האחראים למעשה "פורעים חרדיים", כי המשטרה נחושה ולא נרתעת "מדובר במיעוט, משטרת ירושלים תמשיך לעשות את עבודתה ולשרת את כלל האוכלוסייה כולל את הציבור החרדי".

בן רובי מסייג את בדבריו ומבהיר "לא כל הציבור החרדי שייך למעשים הללו, אנחנו עובדים כרגע בכמה מישורי חקירה ומקווים שבימים הקרובים נלכוד את החשודים במעשה".

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}