כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

עידן פותח במלחמה: שב"חים החוצה!

ראש עיריית אלעד יצחק עידן, הודיע על תחילתו של מבצע אכיפה מקיף נגד השוהים הבלתי חוקים • המבצע כלל פרשי משטרה, ומעצרים בוצעו בסיור מיוחד שערך ראש העיר • וזוהי רק ההתחלה

עידן פותח במלחמה: שב"חים החוצה!



יצחק עידן, ראש עיריית אלעד פנה לתושבי העיר לעדכן את המוקד העירוני "108" או למוקד 100 של המשטרה, בהימצאותם של שבחי"ם באתרי בנייה ועסקים (שוהים בלתי חוקיים), או אנשים חשודים, כדי להגביר את המאבק לסילוקם מהעיר.

פניה זו הינה חלק מפעילות משותפת לעירייה ולמשטרה למניעת שהייתם של שבחי"ם, לאחר שהוברר שאחת הסיבות המרכזיות להגעתם של שבחי"ם לעיר היא העסקתם בבנייה.

ביום שני, ביצעה משטרת אלעד-ראש העין בשיתוף אגף הביטחון של עיריית אלעד ויחידת הפרשים של משטרת ישראל מבצע שב"חים ברחבי העיר.

בעקבות הפקת לקחים ממבצעים קודמים, הוחלט להביא למבצע גם פרשים של משטרת ישראל, משום שבמבצעים קודמים אירע שהשב"חים נמלטו רגלית אל השדות הפתוחים שסביב לאלעד, ויש קושי להשיגם ברכב או ברגל.

במהלך המבצע, שכלל את שוטרי נקודת אלעד, צוות פרשים, וקב"טי העירייה, עוכבו מספר בני מיעוטים במספר אתרים, כשברשותם אישורי עבודה.

מנהל אגף הביטחון שלומי מלכא אמר "בהוראת ראש העיר יצחק עידן, יצאנו למבצע שב"חים, בניסיון למגר את התופעה. המבצע האחרון הוכיח כי לא נמצאו שב"חים, והעיר יחסית נקייה. אך עם זאת, התושבים מתבקשים לעדכן את המוקד במקרים בהם נראו שב"חים, כדי שנוכל לטפל בכך בכל חומר הדין.

במשטרה הדגישו כי לא די בסילוק השבחי"ם, אלא יש לנקוט צעדים תקיפים נגד מעסיקים המשתפים עימם פעולה.



פרשי המשטרה במבצע שב"חים באלעד







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}