כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

גפני: "דין בית הדין כדין בית המשפט"

בדיון בוועדת הכספים שבראשותו, דרש היו"ר, חבר הכנסת משה גפני, שמשרד האוצר יאשר תקצוב לשיפוץ בתי הדין, "שחלקם נראים ונמצאים במצב מחפיר". היום הוא התבשר כי הבקשה תועבר לאישור

גפני: "דין בית הדין כדין בית המשפט"

בדיון שהתקיים ביום ב' השבוע בוועדת הכספים, ביקשו נציגי משרד האוצר מוועדת הכספים לאשר העברת מיליוני שקלים לטובת שיפוץ בתי המשפט בישראל. אלא שיו"ר הוועדה ח"כ משה גפני סירב לאשר זאת, ודרש מנציגי משרד האוצר תשובות: מדוע מופלים לרעה בתי הדין בישראל, אשר מצבם הפיזי קשה מאוד, לעומת בתי המשפט.

"כאשר מקצים כאן מיליוני שקלים לשיפוץ בתי המשפט, על משרד האוצר למצוא תקציב גם לשיפוץ בתי הדין שחלקם נראים ונמצאים במצב מחפיר. מדוע האפליה הזאת כלפי בתי הדין המשרתים את כלל הציבור בישראל, לא פחות מאשר בתי המשפט?", אמר ח"כ גפני.

אמש, בדיון נוסף שהתקיים בוועדה, הודיע ח"כ גפני כי שר המשפטים יעקב נאמן פנה אליו בנושא, ואמר כי קיימת תכנית מוכנה לשיפוץ בתי הדין בישראל, אך הדבר תלוי רק באישור משרד האוצר.

לאחר שקיבל הבטחה מנציגי האוצר כי בתוך חודש ימים הבקשה המאושרת לשיפוץ בתי הדין בישראל תוגש לאישור לוועדה, העביר ח"כ גפני את התקציב לשיפוץ בתי המשפט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}