כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מאות חרדים יפשטו על הדירות החדשות

'מעריב' חושף: תוכניתו של הרב מיכה רוטשילד לאכלוס ערי הפריפריה בחרדים, כבר מוצאת אל הפועל • צפויה עליה חדה במחירי הדירות בשל ההקפאה ובשל הסחבת בבית שמש ובחריש

רפאל מיכה  בן ריצ'י. רפואה שלימה
רפאל מיכה בן ריצ'י. רפואה שלימה

האם חזונו של העסקן הפצוע כבר מתממש?

'מעריב' חושף הבוקר (ה) כי תוכניתו של העסקן מיכה רוטשילד, המאושפז במצב קשה בבית החולים, שנחשפה באתר 'בחדרי חרדים' לפני כשבועיים, מתבצעת מזה זמן-מה הלכה למעשה.

הרב מיכה רוטשילד נפצע בתאונת דרכים
"הציבור החרדי יכבוש את הערים החילוניות"

על פי התכנית, ירכשו קבוצות בנות מינימום מאה משפחות, במרוכז, דירות בערי הפריפריה ובשכונות זולות בערים חילוניות, ויעקרו כאיש אחד למקום המגורים החדש.

העיתון מדווח, כי תחת מעטה חשאיות כבד, עוסקים עסקנים בקרב הציבור החרדי ברכישה בפועל ובחתימה על זיכרון דברים של מאות דירות כאלה, במטרה לאכלס בבת אחת שכונות שלימות בחרדים.

מטרת החשאיות היא בכדי לשמור על רמת מחירים סבירה, ולמנוע הקפצת מחירים, כמו גם הרצון שלא לעורר את השד האנטי-חרדי מרבצו - כך שבוקר אחד יקומו התושבים החילוניים בערים האמורות למציאות דמוגרפית חדשה.

על פי העתון, מאז פציעתו הקשה של הרב רוטשילד בתאונת דרכים, מקדמים עסקנים בכירים את הנושא, מתוך מטרה להביא לידי גמר את חזונו במהירות האפשרית.

מצוקת הדיור, שרק לפני חודשיים היה נראה כי נמצא לה פתרון חלקי, בדמות מכרזי הבניה ברמת בית שמש ומכרזי העיר חריש, נדמית כעת כמצוקה אקוטית. מכרזי בית שמש נתקעו בבית המשפט, והאזור המיועד לעיר חריש יורחב באלף דונמים בלבד, במקום 5,000 הדונם המצופים.

הקפאת הבניה ביו"ש סתמה את הגולל גם על עתודות הבניה בערים החרדיות ביתר עילית ומודיעין עלית, וגרמה לקפיצת מחירי הדירות באיזור ירושלים.

חשיבתו של רוטשילד, חשיבה של 'מחוץ לקופסא', יכולה אולי להוות פתרון ראוי לאלפי הזוגות המתחתנים מדי שנה בציבור.

והלוואי ותעמוד לו זכות זו להחלים ממיטת חוליו, ולשוב לקידום עסקי שמים שהוא אמון עליהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}