כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בוטל צו המעצר נגד ציפי לבני בלונדון

בשעות הערב המאוחרות התברר: בלונדון הוצא צו מעצר נגד יו"ר האופוזיציה בלונדון על חלקה כשרת החוץ ב'עופרת יצוקה' • הצו בוטל עקב ביטול ביקורה של לבני בבריטניה • לבני: חיילי צה"ל אינם טרוריסטים

מבצע עופרת יצוקה. לבני אחראית?
מבצע עופרת יצוקה. לבני אחראית?

בוטל צו המעצר שהוצא נגד יו"ר האופוזיציה ושרת החוץ ציפי לבני, בשל אחריותה למבצע 'עופרת יצוקה' בעזה בשנה שעברה.

עד לשעות הערב המאוחרות אמש, שרר בלבול בקרב גורמי השלטון בישראל ובבריטניה, כשהרשויות בבריטניה מכחישים את דיווחי אל-ג'זירה על הוצאת הצו על-ידי שופט בריטי, לבקשת ארגון פרו-פלסטיני.

אמש דווח כי יו"ר האופוזיציה ביטלה את השתתפותה בכנס של הקרן הלאומית היהודית שהתקיים בצפון לונדון, מחשש שתיעצר. הדיווח הוכחש נחרצות על-ידי לשכתה.

עיתוני בריטניה מדווחים, כי עשרות פעילים מהקהילה הערבית בלונדון ובריטים פרו-פלסטינים הפגינו אמש מחוץ לאירוע, שמתקיים במלון הנדון הול, במחאה על השתתפותה של לבני. העיתון דיווח גם כי המפגינים נשאו שלטים שהציגו את לבני כפושעת מלחמה.

בשעות הערב המאוחרות התברר כי אכן הוצא צו כזה נגד לבני, אלא שהוא בוטל בשל ביטול השתתפותה באירוע.

מלשכתה של לבני נמסר: "יו"ר האופוזיציה גאה בכל החלטותיה בנוגע למבצע עופרת יצוקה. המבצע השיג את מטרותיו להגן על אזרחי המדינה ולהחזיר את כושר ההרתעה לצה"ל. לבני תמשיך לייצג עמדה זו בכל מקום בעולם.

"החמאס אינו פרטנר לדיאלוג ולכן צריך לפעול מולו בכוח, במקביל למשא ומתן עם הגורמים המתונים. אין לקבל בשום אופן כל השוואה בין חיילי צה"ל לטרוריסטים. זאת עמדתה בין אם הוצא נגדה צו מעצר ובין אם לא".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}