י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רמי לוי חושף את סוד הצלחת הרשת

רמי לוי חבר מועצת העיר ירושלים ובעל רשת 'רמי לוי' חווה ימים טובים לאחרונה. מניית החברה זינקה בקרוב ל- 30 אחוזים, ובתי השקעות סיווגו אותה כקנייה חמה. בראיון ל'גלובס' הוא מספר על הסיבות להצלחה

רמי לוי. ההצלחה מאירה פנים
רמי לוי. ההצלחה מאירה פנים

ימים טובים עוברים על רמי לוי, הבעלים של רשת החנויות 'רמי לוי שיווק השקמה', בשבוע שעבר התברר כי מניית החברה זינקה ב- 29 אחוזים ברבעון האחרון, כשהסוף לעלייה לא נראה ורק היום בבוקר פרסמו בתי השקעות המלצת קניה חמה על המניה.

בראיון ל'גלובס' פורש רמי לוי את סוד ההצלחה של הרשת שבבעלותו. "אני מקפיד על תמחור זול יותר מהמתחרים, כי זאת ההבטחה וההתחייבות שלי ללקוחות. אני גם משתדל לעבוד על מתח רווחים נמוך יותר. רווח צריך לכסות לפחות את הוצאות התפעול". הוא אומר.

לוי שהתפרסם כשמכר לפני החגים עוף בשקל, מחיר שהוא לכל הדעות מחיר הפסד, נשאל על ידי הכתב מדוע הוא מתעקש למכור במחירים כאלו גם כשההפסד ברור. בתשובתו מגלה לוי את הצד הממולח שבאופיו.

"עוף בשקל גרם לאנשים רבים לבוא אליי, ולראות שלא רק העוף זול, אלא כל המוצרים בחנות זולים יותר מהמתחרים. וברגע שבאים אליך יותר אנשים, המחזור שלך עולה וכך אתה מכסה את ההפסדים מהעוף", הוא אומר.

לוי מבטיח בראיון לשמור על מחירים זולים יותר לאורך זמן ומתגאה ביכולתו להגיע עם הספקים להסכמי תשלום נוחים ולתמחור נמוך, ומספר גם מה קורה אם הניסיון הדיפלומטי להורדת המחיר לא עולה יפה, "ספקים יודעים שמה שמעניין אותי זה להיות זול יותר, וגם יודעים שברגע שהם מאכזבים אותי אני כועס מאוד", הוא אומר לכתב.

לוי המכהן כיום גם כחבר מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעתו של ראש העיר ברקת, התחיל את פעילותו העסקית הענפה הכולת כיום גם עסקי נדל"ן חובקי עולם, מחנות קטנה בשוק מחנה יהודה, כשמכרים מספרים כי אופיו הנדיב של הסוחר ממחנה יהודה נשאר בו עד היום.

עדות לכך ניתן היה לקבל בידיעה שפורסמה לפני כשבועיים על כך שרמי לוי עתיד לתת חסות לכינוס של החלשים שבמתחריו. מדובר בכינוס של 'פורום הקמעונאים', ארגון של בעלי מכולות, מינימרקטים ועסקים קטנים מתחום המזון שמטרתם להחליש את הרשתות הגדולות, ומהווים בכך מתחרים לרשת בבעלותו של לוי.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}