י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מלכות וקסברגר • לא לראותם בלבד

"מלכות וקסברגר" מפתיעים עם מגוון מוצרים מדליקים לחנוכה: סדר הדלקת נרות בשילוב נרות שעווה, תקליטור מוזיקה יהודית משולב בסדר ההדלקה, מארז ממתקים צבעוני, ועוד מגוון מוצרים לחג מואר ושמח • גלריה

מלכות וקסברגר • לא לראותם בלבד

"מלכות וקסברגר" - פאר היצירה היהודית, ממשיכים להאיר לכם את חג החנוכה הקרב במגוון חדש ומפתיע של מוצרים לחנוכה, המתאימים לכל מוסד, משפחה או אירוע. הדלקת נרות משולבת מדובר בסדר הדלקת נרות חנוכה מעוטר מדליק במיוחד, המשולב עם שמונה נרות שעווה. להשלמת המוצר, מצורפת למארז גם קופסת גפרורים דקורטיבית בעיצוב תואם. כמו כל מוצרי מלכות וקסברגר, מעוצב המארז בעיצוב אומנותי ובצבעוניות מושכת עין, הכולל הטבעות מכסף יוקרתי. משחקים ומארזים לילדים.

לקראת חג החנוכה, מציגה "מלכות וקסברגר" מגוון מוצרים ייחודיים ומזכרות יוצאות דופן, בעיצובים מרהיבים: משחקי קלפים, סדר הדלקת נרות חנוכה לפי מנהגי העדות השונות בעיצובים שונים הכוללים שילובי עור או כסף, מארזים וקופסאות לממתקים ועוד מגוון רעיונות לכל מטרה.
מארז משולב עם שירי חנוכה.

מלכות וקסברגר פונה גם לצד המוזיקלי שלכם ומציגה מארז משולב עם שירי חנוכה, המארז יו"ל בשיתוף עם חברת "לחיים הפקות" והמפיק הרב משה כהנא. המארז משולב עם סדר הדלקת נרות חנוכה, וסדר מעוז צור.

את כל מוצרי "מלכות וקסברגר" לרבות הספר החדש "להודות ולהלל", ניתן לרכוש בכמויות גדולות עבור מוסדות וארגונים, אירועים ודינרים, בתוספת הטבעת הקדשה אישית ולוגו על-גבי המוצר.
היכנסו עוד היום לאחד מטרקליני "מלכות וקסברגר", ותיהנו ממגוון עשיר של מוצרים ומזכרות המתאימים במיוחד בשבילכם!

א את מוצרי "מלכות וקסברגר" ניתן להשיג בחנויות המתנות והספרים המובילות ובטרקליני "מלכות וקסברגר: בבני ברק ובירושלים.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}