כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הממלכה חוגגת 70: כינוס ענק בבניני האומה

בעד שבועות ספורים תתכנס חסידת ויזניץ', בראשות האדמו"ר שליט"א, למעמד חגיגי לציון 70 שנה לויזניץ בארץ-הקודש • בוועידות שיתקיימו במהלך היום, תוקיר החצר את עמודי התווך של המוסדות • פרסום ראשון

כ"ק האדמו"ר מויזניץ שליט"א. ימים על ימי מלך תוסיף
כ"ק האדמו"ר מויזניץ שליט"א. ימים על ימי מלך תוסיף

חסידי ואוהדי בית ויז'ניץ, רשמו את התאריך הבא לפניכם. במהלך השבוע בו יוציאו בבתי הכנסת את ספרי התורה ויקראו בפרשת משפטים, עתיד קהל החסידים של החסידות המפוארת להתקהל מכל קצוות תבל באולמי מרכז הקונגרסים בבנייני האומה.

הסיבה הרשמית לכינוס היא ציון 70 שנה לממלכת ויז'ניץ בארץ הקודש. שבעים שנה בהם שגשגה החסידות ופרחה, התגברה על מכשולים וקשיים, והייתה לאחת מהחסידויות המרכזיות בארץ בהנהגתם של אדמו"ריה ורבניה מזה שנות דור.

הנהגת החסידות תנצל את המאורע גם לצרכי גיוס כספים למוסדות החצר השרויים, כמו מרבית מוסדות התורה בארץ, במצוקה תקציבית כבדה.

על פי התכנון עתידים נגידי החסידות שיתרמו ממיטב כספם לצורך החזקת מוסדות התורה והחסד, לשבת במושב מיוחד שידון בעתיד המוסדות ובהצעות לסדר היום לאמצעים באמצעותם יוכלו המוסדות והאברכים בחסידות לזכות במנוחת נפש כלכלית.

סדר היום של הועידה יתפרש על פני כל היום, כשבמהלך היום ינשאו נאומים מפי בכירי החסידות ומנהיגיה, ובערב יתכנסו החסידים למושב כללי וחגיגי במעמד ובראשות כבוד קדושת האדמו"ר שליט"א ה' יחזקהו וירפאהו.

יצוין כי לפני כעשרים שנה, התקיים מעמד דומה מעמד שעשה היסטוריה בחצר,ובו הוכתר רב לקריית ויז'ניץ בבני ברק,




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}